صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰  ، 
کد خبر : ۲۸۵۶۱۶

گستاخی تازه الجبیر

الجبیر پس از پایان ماموریتش در وزارت خارجه سعودی می تواند در یکی از سیرک های صاحب نام استخدام شود و استعداد عجیبی هم در خنداندن مردمی که به تماشایش خواهند آمد ، از خود نشان می دهد.هر بار که عادل الجبیر کوتاه قامت را در لباس دلقک ها با شلوار گشاد...
پایگاه بصیرت / حمید رضا مهدی زاده
پایگاه بصیرت: متن یادداشت حمیدرضامهدیزاده با عنوان «گستاخی تازه الجبیر» به شرح ذیل است:

پس از انجام جنایت هولناک دولت سعودی در اعدام ناجوانمردانه آیت الله نمر اعتراض های به حق و گسترده مسلمانان ، آزادیخواهان و عدالت طلبان غیر مسلمان در منطقه خاور میانه و دیگر کشورهای جهان ، مقابل سفارتهای عربستان سعودی شکل گرفت که نشان از خشم و انزجار جهانی از توحش بی حد و حساب رژیم آل سعود در اجرای سیاستهای داخلی و بین المللی شان دارد.

در کشورمان نیز مردم شریف و مومن ایران زمین که داغدار شهادت مظلومانه آیت الله نمر بودند همانند سایر مسلمانان جهان ، در مقابل سفارت سعودی در تهران و کنسولگری آنان در مشهد مقدس تجمع کردند تا با صدای رسا و البته بغض آلود نفرت خود از اقدامات غیر انسانی و جنایتکارانه پی در پی سعودی ها که از زمان به قدرت رسیدن سلمان بن عبدالعزیز به شکلی بی سابقه افزایش یافته است را نشان دهند.

عده ای از جوانان پرشور و  خشمگین به سمت سفارت و کنسولگری سعودی در تهران و مشهد هجوم برده و در چند حرکت معدود  به تخریب ساختمانها می پردازند که نیروی انتظامی هم به موقع مداخله کرده و حتی تعدادی نیز بازداشت می شوند و چند ساعت بعد هم عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان سعودی با توسل به واقعه تهران در ادبیاتی گستاخانه اعلام می دارد که چون عربستان نمی تواند با کشوری که حامی تروریسم!!! است رابطه داشته باشد لذا ریاض روابط سیاسی خود را با تهران قطع می کند و خواهان اخراج سفیر ایران از عربستان می شود.

ملت رشید ایران با فرهنگ و تمدن ناب و البته چند هزار ساله به خوبی می دانند که جواب توحش امثال ملک سلمان هرگز نباید با خشونت داده شود.
  سرزمینی که حافظ ، سعدی ، مولانا ، فردوسی ، عطار ، ملا صدرا ، سهروردی ، ابوعلی سینا ، نیما یوشیج ، سهراب و ... را به جهان معرفی کرده است تا غرب وحشی با تاسی از این نامداران عرصه فرهنگ جهانی گوته ها ، نیچه ها و داستایوفسکی ها را تربیت نماید ، مردم بزرگوارش هرگز نیاز ندارند که از راه های خلاف عقل ، حرف های حساب و منطقی خود را بیان کرده و البته باید منتظر پایان تحقیقات قوه محترم قضائیه ، وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی هم در رابطه با اتفاقات اخیر باشیم .

اما اظهارات چند باره عادل الجبیر بر علیه ملت رشید ایران و اینکه جمهوری اسلامی را متهم به حمایت از تروریسم کرده است.
به نظرم که الجبیر پس از پایان ماموریتش در وزارت خارجه سعودی می تواند در یکی از سیرک های صاحب نام استخدام شود و استعداد عجیبی هم در خنداندن مردمی که به تماشایش خواهند آمد ، از خود نشان می دهد.هر بار که عادل الجبیر کوتاه قامت را در لباس دلقک ها با شلوار گشاد ، لپ های گل منگلی ، دماغ پینوکیویی و کلاه شیپور شکل روی سر طاسش تصور می کنم که مثلا در قفس یک کینگ کنگ خشمگین به اجرای برنامه می پردازد خودم از خنده روده بر می شوم.

رژیم مفلوک سعودی که از زمان اشغال افغانستان توسط روسها حامی مالی و تسلیحاتی تروریست هایی نظیر اسامه بن لادن بوده و القاعده ، داعش ، النصره ، جیش الاسلام ، بوکو حرام و .... با میلیاردها دلار از درآمد نفتی که حق خواهران و برادران مسلمان عربستانی بوده توسط شاهزادگان خرفت سعودی یکی پس از دیگری بوجود آمدند.
هدفی نداشتند جز برادر کشی میان مسلمانان و تخریب کامل زیربناهای اقتصادی سرزمین های اسلامی ، در حالی که بزرگترین دشمن مسلمانان در جهان پس از آمریکای جنایتکار رژیم غاصب صهیونیستی است .
مفتی های سعودی فتوا پشت فتوا از فریضه واجب کشتار شیعیان و حتی برادران و خواهران اهل سنت که اعتقادی به وهابیت خبیث ندارند ، خطبه ها جاری می سازند.

و با این اوصاف آیا در بین سیاستمداران سعودی هیچ عاقلی نیست که از مردک بد ترکیب وزارت خارجه بپرسد که ایران حامی جهاد اسلامی ، حماس و حزب الله لبنانی است که با اسرائیل غارتگر مبارزه می کنند و شما حامی داعش هستید که سر مسلمانان را می برند برای آنکه متعرض نوامیسشان  شوند و در عین حال با تمام وجود از صهیونیست ها نیز حمایت می کنند . با این تفاسیر آیا ایران حامی تروریسم است یا عربستان؟

در یمن حمام خون راه انداخته اید فقط به یک دلیل انصارالله و ارتش و مردم شعار الموت آمریکا و الموت اسرائیل سر می دهند .  به بحرین نیرو اعزام کرده اید چون مردم آنجا خواهان قطع ارتباط با صهیونیست ها هستند. در سوریه جنایت می کنید چون بشار اسد خواهان مقاومت در برابر اسرائیل است در عراق بلوای طایفه گری راه انداخته اید چون دولت بغداد رابطه با اسرائیل ندارد در لبنان نیز همینطور . حالا با اینهمه جنایت و کثافت کاریتان در حمایت گسترده از صهیونیستها باز هم ایران حامی تروریسم است؟

سعودی ها حتی گستاخی را به جایی رساندند که در فتنه هشتاد و هشت از اوباش مخالف نظام ایران حمایت کرده و تمام جنایات ریگی و گروه تروریستیش نیز با پول های آنان در زاهدان ، کرمان ، چابهار و زابل صورت گرفت که منجر به شهادت هزاران نفر از هموطنان بی گناهمان گردید و حالا در وقاحتی شرم آور ما را حامی تروریسم معرفی می کنند.

سلمان و نوکرانش تصور می کنند که با چنین یاوه سرایی هایی می توانند سرپوش روی جنایاتشان نظیر شهادت آیت الله نمر بگذارند ولی زهی خیال باطل که به تعبیر رهبر عالیقدر انقلاب دست مقتدر الهی انتقام خون به ناحق ریخته شهید نمر را از آنان خواهد گرفت و صد البته که قطع رابطه با جمهوری اسلامی قطعا به ضرر آنها تمام خواهد شد و ملت ایران ضرری از نداشتن روابط سیاسی با رژیمی که تا خرخره غرق در نوکری صهیونیستها گشته ، نخواهند کرد.

ضمن آنکه ما تا امروز هم واکنش خشن متناسب با توحش سعودی ها از خودمان به حرمت برادری اسلامی نشان نداده ایم که ظاهرا با لجن پراکنی های اخیرشان یواش یواش دارد کاسه صبرمان سر می رود و خودشان هم می دانند که در برابر جمهوری اسلامی همچون پشه ای هستند که روی درخت برومند خرما نشسته است .

قطعا در آینده ای بسیار نزدیک سعودی ها همچون کودک سر راهی که به پهنای صورتش اشک می ریزد ملتمسانه به سمت جمهوری اسلامی می آیند به جهت برقراری دوباره روابط سیاسی میان دو کشور.

البته اگر تا آن زمان شیعیان قطیف و مردم دلاور یمن به همراه عراقیها و سوریها ، بحرینیها و شیعیان مظلوم نیجریه حقشان را کف دستشان نگذارند و موجبات نابودی رژیم مزدورشان برای شیطان بزرگ را فراهم نیاورند که انشاءالله هرچه سریعتر این اتفاق مبارک خواهد افتاد.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات