صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹  ، 
کد خبر : ۲۸۵۸۵۴

انتخاب درست

رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم ضمن تبیین جایگاه انتخابات در نظام اسلامی، به دو شگرد مهم انتخاباتی برای براندازی اشاره فرمودند که عبارتند از: انقلاب رنگی و فهرست‌های [...]
پایگاه بصیرت / فرهاد مهدوی
یادداشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم ضمن تبیین جایگاه انتخابات در نظام اسلامی، به دو شگرد مهم انتخاباتی برای براندازی اشاره فرمودند که عبارتند از: انقلاب رنگی و فهرست‌های انتخاباتی که مورد تأیید عوامل بیگانه هستند.
همان‌طور که معظم‌له اشاره فرمودند، انقلاب‌های رنگی یا مخملی یکی از شیوه‌های براندازی غرب است که درصدد است بدون جنگ و خونریزی، حاکمیت را ساقط کند. ۲۶ سال از اولین انقلاب رنگی که «واسلاو هاول» مهره آمریکا شکل داد، می‌گذرد؛ ولی همچنان این شیوه نرم براندازی مورد توجه آمریکاست و این کشور از این روش برای براندازی کشورهای مخالف خود استفاده می‌کند. در انتخابات ریاست‌جمهوری ۸۸ نیز انقلاب رنگی مورد حمایت آمریکا در ایران روزبه‌روز فضای ایران را آشفته‌تر می‌کرد تا اینکه با سد پولادین بصیرت مردم در ۹ دی برخورد کرد. اکنون شش سال از انتخابات و فتنه ۸۸ می‌گذرد و جریان‌هایی که در آن انتخابات به حمایت از انقلاب رنگی، نظام اسلامی را متهم می‌کردند، بار دیگر پای در میدان انتخابات گذاشته‌اند و با روش‌های گوناگون درصددند که ضمن متهم کردن نظام اسلامی، مردم را از انتخاب‌های درست برای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بازدارند. این جریان شبکه‌ای مانند گذشته عمل می‌کند؛ از طرفی خود را هنوز وامدار غرب و به ویژه آمریکا می‌داند و به دنبال بزک کردن این چهره منفور در میان مردم است و از طرف دیگر، نهادهای قانونی نظام را زیرسؤال می‌برد تا در صورت نیاز با ایجاد تشکیک در انتخابات، پروژه ناتمام خود را در فتنه ۸۸ کامل کند. جریان فتنه که اکنون پشتوانه اجتماعی و امکان بازسازی و بازطراحی خود را از دست داده، همچنان درصدد است که پس از نهضت نام‌نویسی حداکثری، فهرست‌های انتخاباتی در سراسر کشور تهیه کند که از طریق نفوذ در مجلسین بتواند به اهداف خود برسد. تبیین روشنگرانه رهبر معظم انقلاب درباره این شگرد این است که «اگر دیدم کسانى که این فهرست را داده‌اند، کسانى هستند که به مسائل انقلاب، به مسائل دین، به مسائل استقلال کشور خیلى اهمیتى نمی‌دهند، دل‌شان دنبال حرف آمریکا و غیرآمریکاست، به حرف‌شان اعتماد نمی‌کنم.»
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات