صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۲  ، 
کد خبر : ۲۸۵۹۶۳

خرازی: اصلاح طلبی تداوم راه امیرکبیر است

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: اصلاح طلبی تداوم راه امیرکبیر و بزرگان تاریخ ایران بوده و امیرکبیر بزرگترین مصلح ایرانی است.
پایگاه بصیرت: سید محمد صادق خرازی شامگاه دوشنبه در همایش ' انتخابات، برجام و اصلاحات گام به گام ' در همدان گفت: میرزا تقی خان امیرکبیر به عنوان پدر استقلال، پیشرفت، امنیت و نظام دیوان سالار ایرانی است که حاضر نشد به هیچ زیاده خواهی و بیگانه ای در کشور باج دهد. 
وی اضافه کرد: امیر کبیر به عنوان صدراعظم شهید ایران نخستین گام ها را برای اصلاح ایران به کار گرفت. 
وی گفت: اصلاحات حذف شدنی نیست بلکه بذری است که از دل آن درخت و نهال آزادی و توسعه رشد می کند زیرا اصلاحات با فکر و تعلق خاطر مردم پیوند خورده است. 
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان تاکید کرد: اصلاح طلبان با هیچ دولتی عقد اخوت نمی بندند مگر آنکه اراده و همت آن دولت برای آرمان مردم باشد و هر دولتی که بخواهد با آرمان ملت بازی کند، اطلاح طلبان با آن همراه نمی شوند. 
وی ادامه داد: انتخابات مهمترین وسیله ابلاغ آرمان های یک جریان فکری است و کسانی که بخواهند انتخابات را تحریم کنند نگاه ایرانی و اصلاح طلبانه ندارند. 
وی اضافه کرد: وظیفه تمام کسانی که دغدغه آینده کشور را دارند این است که با شناخت پای صندوق های رای حاضر شده و فرد اصلح را برای رقم زدن آینده خود و کشورشان رقم بزنند. 
این فعال سیاسی هشدار داد: برای یک جریان سیاسی ننگ است که بخواهد از اندیشه و رای ملت برای خود، کرسی قدرت ایجاد کند.
سفیر اسبق ایران در فرانسه و سازمان ملل متحد افزود: مهمترین مولفه جوامع امروزی در حقیقت امنیت است و حتی عده ای بر این باورند که امنیت از آزادی و عدالت هم مهمتر است و با حضور پای صندوق های رای و شرکت در انتخابات می توان امنیت پایدار را برای کشور ایجاد کرد. 
خرازی به دوران پیش از انتخابات دوم خرداد 76 اشاره کرد و افزود: در آن روزها 26 پایگاه ناتو آمریکا به سمت ایران تمرکز کرده بودند و خطر جنگ کشور را تهدید می کرد. 
وی ادامه داد: اما حضور حماسی و مشارکت حداکثری ملت در پای صندوق های رای در دوم خرداد 76 بود همه معادلات را به هم ریخت و در فردای انتخابات پیام هایی از اروپا، امریکا و سایر نقاط جهان مخابره شد که سعی در تنظیم مناسبات با ایران را داشتند. 
وی ادامه داد: اگر ملت در انتخابات هفتم اسفند امسال به پاسداران واقعی فضیلت و هویت ملی که وامدار خارجی ها نباشند و دغدغه و آرزوی پیشرفت این مملکت را داشته باشند، رای دهند، بطور قطع در معادلات جهانی بیشتر را جدی گرفته خواهند شد. 
وی گفت: رسالت اصلی اصلاح طلبان ایجاد وحدت در کشور است و اصلاح طلب واقعی کسی است که برای آینده فرزندان این کشور نگران است. 
وی ادامه داد: هر اصلاح طلبی که بخواهد خود را بر دیگری برتر بداند از قافله اصلاح طلبی دور است و مهمترین پیامی که این حزب می خواهد منتقل کند این است که برای پیشرفت ملت ایران و ثبات در کشور با گام های مستحکم پیش خواهد رفت. 
وی با بیان اینکه مردم در عصر بیداری زندگی می کنند و خادمان واقعی خود را می شناسند اضافه کرد: کسانی که می خواهند اصلاح طلبان را بدنام کنند در حقیقت خود را بدنام کرده اند. 
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات