صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵  ، 
کد خبر : ۲۸۵۹۸۴

بیادی:با جبهه پایداری اختلافی نداریم

بیادی سخنگوی جبهه ایستادگی با اشاره به اینکه اختلاف ما با جبهه پایداری درون گروهی است، تاکید کرد: در مورد ائتلاف اصولگرایان هیچ اختلافی نداریم.
پایگاه بصیرت: حسن بیادی، سخنگوی جبهه ایستادگی با بیان اینکه با آیت الله موحدی کرمانی جلسه و دیدار خوبی داشته‌ایم به خبرنگار احزاب خبرگزاری شبستان گفت: از روز اول که ائتلاف اصولگرایان تصویب شد این ائتلاف را به رسمیت شناخته‌ایم و این ائتلاف را با محوریت آیت الله موحدی کرمانی از آن بصورت همه جانبه حمایت می‌کنیم.
وی اظهار کرد: علی رغم اینکه شاید با برخی گروهها اختلاف نظر داشته باشیم اما در مورد وحدت اصولگرایان هیچ اختلافی نداریم.
وی در مورد اختلاف با جبهه پایداری گفت: اختلاف ما با جبهه پایداری درون گروهی است و در مورد ائتلاف اصولگرایان هیچ اختلافی نداریم.
به دنبال سهم خواهی نیستیم/در تهران لیست جداگانه ای نداریم
وی در مورد ارایه لیست کاندیداها در این جبهه اظهار کرد: اگرچه اصرار بر کاندیداهای خود داریم اما به دنبال سهم خواهی نیستیم و حداقل در تهران لیست جداگانه نداریم و در شهرستانها نیز هر جا که منتصب به ائتلاف اصولگرایان حتما حضور خواهیم داشت.
بیادی در مورد کناره گیری برخی از چهره های شاخص از ائتلاف گفت: ائتلافها و همدلیها بستگی به ایده لوژی افراد دارد و هر کس مختار است و می تواند طبق قانون به ائتلاف بپیوندد و یا پرهیز کند احزاب اصولگرا تاکید دارند که اختلافات درون گروهی را کنار گذاشته و به یک نقطه مشترک برسند.
منبع: نماینده
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات