صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴  ، 
کد خبر : ۲۸۶۰۱۰

نفوذی در حوزه های علمیه

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین گفت: دشمن امروز در طراحی جدید خود در کنار دانشگاه بدنبال نفوذ در حوزه های علمیه هستند که اخیرا چند نفر در این رابطه شناسایی شده اند.
پایگاه بصیرت: سردار محمد شاهرخی با اشاره به عملیات کربلای ۴ و تشییع پیکر مطهر۲۵۰ شهید غواص عملیات در ماههای گذشته با حضور باشکوه مردم گفت: در این عملیات قرار بود ضربه سنگینی به دشمن وارد شود و پیروزی قطعی جبهه سربازان اسلام توسط یک جاسوس و عامل نفوذی در سطح کلان لو رفت و باعث شکست رزمندگان اسلام شد.

شاهرخی اضافه کرد: ۸ هزار شهید و جانباز نتیجه خیانت و نفوذ دشمن در مجموعه تصمیم ‌گیران و اجراکنندگان این عملیات بود که شادی دشمنان در منطقه و پایگاه‌ های آمریکایی را فراهم کرد، اما پس از آن رزمندگان غیور در عملیات کربلای ۵ توانستند انتقام گذشته را بگیرند و پاسخ کوبنده‌ای به ارتش عراق دادند.

فرمانده سپاه صاحب الامر استان یادآورشد: باید بپذیریم نفوذ در ساختار انقلاب اسلامی ممکن است و امروز دشمن درصدد نفوذ در مجموعه‌های تصمیم ‌ساز و تصمیم ‌گیر نظام و ایجاد انحراف و اختلال برای تخریب نظام جمهوری اسلامی ایران است و اگر هوشیار نباشیم آسیب می بینیم.

شاهرخی بیان کرد:همه باید نگران نفوذ دشمن باشیم زیرا نه تنها دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی پایان نیافته و از گذشته ابراز پشیمانی نمی‌کند بلکه برنامه‌های جنگ نرم علیه انقلاب را در دستور کار خود قرار داده‌ است.

وی اضافه کرد: دشمن برنامه‌های خود را در ۳ سطح مردم، حکومت و نخبگان طرح‌ریزی و میزان نفوذ را هم مشخص کرده و گفته در میان مردم وحکومت ۲۰ درصد و نخبگان ۶۰ درصد می خواهند نفوذ کنند و البته هدف آنها ضربه زدن به محور مقاومت است.

شاهرخی تصریح کرد: دشمنان دلیل ناکامی نفوذ در ایران را غفلت از منابع تولید قدرت در داخل کشور می دانند لذا امروز در طراحی جدید خود در کنار دانشگاه بدنبال نفوذ در حوزه های علمیه هستند که اخیرا چند نفر در این رابطه شناسایی شده اند.

وی بیان کرد: استکبار بیش از ۷۰۰ هزار دانشجو در جهان اسلام را شناسایی و روی آنها کار کرده و در حال حاضر۱۵۰۰ نفر از این افراد به عنوان وزیر و مسئول و افراد تاثیرگذار در سراسر جهان مسئولیت دارند که اگر چند درصد آنها هم نفوذی باشند جای نگرانی دارد.

شاهرخی اظهارداشت: بیش از ۱۰ هزار ایرانی در آمریکا شاغل هستند که اگربتوانند حتی ۱۰۰ نفر آنها را جذب خود کنند و با شیفته کردن افراد به فرهنگ غرب نقشه های خود را بوسیله آنها پیاده کنند باید نگران باشیم.

وی اضافه کرد: برخی کارشناسان غربی گفته اند آنها که با منش سیاسی ما مخالفند اما اگر تکنولوژی ما را تایید کنند می توانند برای نفوذ استفاده شوند لذا همه باید دراین زمینه مراقب باشیم و هوشیاری خود را حفظ کنیم.
منبع: جوان
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات