حماسه و جهاد >>  حماسه وجهاد >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲  ، 
کد خبر : ۲۸۶۲۳۶
امروز برگزار می‌شود

مراسم یادبود شهید زنگنه آخرین شهید تفحص

مراسم یادبود جستجوگر نور شهید تفحص «فرزاد زنگنه» روز سه شنبه ۲۹ دی ماه سال جاری برگزار می‌شود.

پایگاه بصیرت/مهدی سلطانی

حماسه و جهاد/ مراسم یادبود جستجوگر نور شهید تفحص «فرزاد زنگنه» روز سه شنبه 29 دی ماه سال جاری برگزار می‌شود. این مراسم از ساعت 15 الی17 در پادگان شهید محمود وند(معراج شهدای اهواز ) واقع در سه راه خرمشهر برگزار می‌شود. این مراسم با سخنرانی آیت الله محسن حیدری "امام جمعه موقت اهواز" و  مدیحه سرایی حسن صفری همراه خواهد بود.

مراسم یادبود شهید زنگنه آخرین شهید تفحص

فرزاد زنگنه پنجاه و یکمین شهید تفحص است که در طول سالیان زیادی که از جنگ تحمیلی می‌گذرد در راه جست‌وجوی پیکرهای مطهر شهدا که طی عملیات‌های مختلف دوران دفاع مقدس شهید شده و پیکرشان در مناطق به جا مانده است، جانش را فدا کرده است.

شهید فرزاد زنگنه متولد 1358 و دارای مدرک کارشناسی حسابداری بود که قریب 15 سال در عملیات‌های گوناگون تفحص به‌عنوان یکی از نیروهای متخصص نقش آفرینی فراوانی داشت. از این شهید عزیز یک دختر دو و نیم ساله به یادگار مانده است.

طبق اعلام سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح، صبح روز 21 دی ماه 94 برادر بسیجی مخلص و فداکار «فرزاد زنگنه» از اعضای باسابقه گروه جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح در جریان عملیات برون‌مرزی در کردستان عراق در محدوده جبل مروارید بر اثر انفجار بمب کنترل از راه دور تروریست‌های داعش به شهادت رسید.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات