صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۸  ، 
کد خبر : ۲۸۶۴۴۹

شرکت تمام‌عیار چوپان‌های دروغگو در انتخابات!

افراطیون مدعی‌اصلاح طلبی به دو دوزه بازی در زمینه «جنجال علیه ردصلاحیت‌ها» و «بستن فهرست انتخاباتی کامل» روی آورده‌اند.
اکنون پس از یک هفته جنجال و مظلوم‌نمایی مبنی بر اینکه اصلاح‌طلبان قادر نیستند در انتخابات حضور داشته باشند و به ادعای مرعشی فقط 30 نامزد اصلاح‌طلب ردصلاحیت شده‌اند، خبرهای واقعی حاکی از تدارک کامل برای بستن لیست‌های انتخاباتی از سوی این طیف حکایت می‌کند.
مصطفی درایتی از اعضای حزب منحله مشارکت در این زمینه در روزنامه آرمان نوشت: میزان ردصلاحیت‌ها دور از ذهن اصلاح‌طلبان نبود و از مدت‌ها قبل با احتمال این ماجرا، بسیاری از شخصیت‌های دارای نام و حتی گمنام در این دوره ثبت‌نام کرده بودند.
وی می‌افزاید: اگر افراد رد صلاحیت شده با انگیزه و احساس مسئولیت قبلی در صحنه باقی بمانند می‌توان از ظرفیت این افراد به نفع افراد کمتر شناخته شده استفاده و آنها را به بدنه اجتماعی اصلاحات معرفی کرد. این روش از ابتدا مدنظر اصلاح‌طلبان بوده است و در حال حاضر نخبگان در حال هماهنگی کامل با یکدیگر روی این موضوع هستند؛ زیرا با همین تعداد افراد باقیمانده می‌توان تاثیر جدی در انتخابات گذاشت. البته پیاده‌سازی این روش در شهرهای بزرگ به خوبی جواب می‌دهد و در شهرهای کوچک نیز تنها نیاز به هماهنگی بیشتر دارد. اگر اصلاح‌طلبان با این استراتژی جلو بروند و بدنه اجتماعی آنها تمایل به شرکت در انتخابات پیدا کند اصلاح‌طلبان می‌‌توانند نمایندگانی به مجلس معرفی کنند. معتقدم بستر خوبی برای حضور اصلاح‌طلبان به وجود آمده است.
اعتراف به این واقعیت در حالی است که علی صوفی رئیس ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان در تهران به آفتاب یزد گفته لیست خاکستری اصلاح‌طلبان هم خالی است.
در همین حال محمدرضا عارف در کنگره حزب ندا ضمن تاکید گفته است «من به کسانی که بی‌انگیزه شدند نوید می‌دهم که خوشبختانه شخصیت‌های برجسته و لایق در لیست‌ها وجود دارند. وضعیت کنونی بهتر از سال‌های 91 و 92 است».
وی همچنین خواستار گردش نخبگان در میان اصلاح‌طلبان شده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات