صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳  ، 
کد خبر : ۲۸۶۷۸۰
‌معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

نفوذ جریانی، خطرناک ترین نوع نفوذ است

معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، نفوذ جریانی را خطرناک ترین نوع نفوذ برشمرد.
حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده در اجتماع مردم شرکت‌کننده در جشن انقلاب در مسجد انقلاب ساوه با بیان اینکه نفوذ به دو نوع فردی و جریانی تقسیم‌بندی می‌شود، اظهار کرد: در نفوذ جریانی یک جریان فکری برای از بین بردن ریشه‌های نهالی فعال است که توسط ملت و در سایه اراده ملی کاشته شده است.

وی ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب در نفوذ جریانی دشمن با دو وسیله پول و جاذبه‌های جنسی در درون ملت و در داخل کشور شبکه‌سازی می‌کند تا آرمان‌ها، باورها و در نتیجه سبک زندگی را تغییر دهد.

وی تصریح کرد: در نفوذ بسیار خطرناک جریانی، مجموعه‌ای از افراد با هدفی دروغین، با روش‌های متفاوت با هم مرتبط می‌شوند تا نگاه آنها به مسائل مختلف به تدریج تغییر کند و شبیه نگاه دشمن شود.

به گفته وی، در دهه چهارم انقلاب که دهه پیشرفت و عدالت نامگذاری شده است و به نوعی دهه ثبات انقلاب است دشمن دیگر به دنبال به راه انداختن جنگ عرب با عجم نیست، بلکه هدف دشمن جنگ بین شیعه و سنی و اختلاف‌افکنی است.

معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در ادامه با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر فرصت ارزشمندی برای بازخوانی خاطرات و وقایع انقلاب است.

وی ادامه داد: بازخوانی وقایع انقلاب از سال 1342 که به رهبری امام عزیز و حمایت مردم شکل گرفت جزو ضروریات امروزی و موجب حفظ انقلاب است.

وی تصریح کرد: هر چقدر در تبیین وقایع انقلاب به نسل جوان تلاش کنیم قطعا نسل‌های بعدی عاشقانه‌تر آرمان‌های انقلاب و کشور را به آغوش می‌کشند.

علیزاده از انقلاب اسلامی به عنوان معجزه قرن حاضر یاد کرد و افزود: هر چه از این انقلاب می‌گذرد حرارت آن عالم گیرتر شده و تشعشعات و موج آن به تمامی ملل آزادیخواه جهان اسلام سرایت می‌کند.

وی توکل به خدا، ایمان مردم و ولایت فقیه را سه عنصر اصلی در شکل‌گیری این انقلاب دانست و افزود: به هر میزان که از خط امام و ولایت فقیه غافل شویم به همان میزان آسیب و آفت متوجه کشور خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران با بصیرت و ولایتمداری در تمامی عرصه‌های بین‌المللی زبانزد خاص و عام است و با حضور باشکوه خود در مراسم گرامیداشت دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن و نیز خلق حماسه سیاسی دیگری در انتخابات اسفندماه پایه‌های نظام اسلامی را مستحکم‌تر خواهد کرد.

به گفته وی، انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی و اراده ملی است و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر با حضوری پرشور در انتخابات دین خود را به انقلاب و ولایت فقیه ادا خواهند کرد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات