تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲  ، 
کد خبر : ۲۸۷۱۵۲

از حماسه حضور 22 بهمن تا حضور حماسی 7 اسفند

پایگاه بصیرت / احمد قهرمانی
22 بهمن یادآور پیروزی خون بر شمشیر، حق بر باطل، مظلوم بر ظالم و یادآور حضور همه اقشار مختلف مردم از شهری و روستایی، کارمند و کارگر، زن و مرد، پیر و جوان، شیعه و سنی و سایر اقلیت های دینی است. فارس و آذری و عرب و کرد و لر و ترکمن و سیستانی و بلوچی و خلاصه همه مردم ایران به یک معنا در آینه 22 بهمن 1357 تبلور یافتند.
 حقیقتاً حماسه حضوری که آفریده شد، همه اندیشمندان و متفکران و حامیان رژیم شاهنشاهی که ایران را «جزیره ثبات» و محمدرضا را شاه دائمی و با اقتدار آن می دانستند، سردرگم کرد و مدتها در جستجوی علت این انقلاب و این حماسه حضور دشمن‌شکن بوده و هنوز هم هستند.
«جزیره ثباتی» که با حماسه حضور مردم به یک باره بی ثبات شد و شاه آن فراری گشت. هنوز هم که هنوز هست دشمنان ما نفهمیده اند که وقتی حماسه حضور مردم ایران آفریده شود و با ایمان و اعتقاد معنوی، وحدت و همدلی و روحیه استکبارستیزی همراه شود، در هر زمانی و هر دشمنی ولو آمریکا و رژیم صهیونیستی تا بن دندان مسلح را مقهور خود ساخته و به تعجب وا می دارد. این چنین است که بایستی «این سگ نگهبان آمریکا » در منطقه، نتانیاهو را درک کرد که پیش ارباب خود ،اوباما، سخن به یاوه سرایی بگشاید که نمی دانم با این همه برنامه ریزی و هزینه برای براندازی انقلاب اسلامی ،به جای تضعیف روز به روز قوی تر می شود. آری وقتی انقلابی با شاخص های منحصر به فرد و ماهیت دینی، وحدت مردمی، رهبری دینی و روحیه استکبارستیزی شکل بگیرد، کوچک مردان غربی و صهیونیستی را یارای درک آن نیست.

22 بهمن حماسه دیگری آفریده می شود
 22 بهمن امسال هم با توجه به شرایط منطقه و بین‌الملل و همچنین مسائل داخلی کشور و توافقات برجام و انتخابات پیش رو چشم دشمن به داخل کشور و میزان حضور مردم دوخته شده است. شاید به این فکر می کنند که با توجه به مذاکرات و توافقات حاصل شده بتوانند مردم را از صحنه انقلاب و حضور در عرصه های سیاسی و انتخاباتی و حمایت از نظام و انقلاب و ارکان آن دور کنند. اما مثل هر سال دشمنان ما مبهوت حضور انقلابی ایرانیان در 22 بهمن امسال خواهند شد، چرا که 22 بهمن دیگر به عنوان یک راهپیمایی صرف برای مردم ایران مطرح نیست بلکه جزو شعائر دینی و اعتقادی مردم شده است.

دلنوشته‌ای از جنس ایرانی
 همچنانکه اعتقادات و ارزشهایمان، در عرصه های مختلف جهت حرکت ما را ترسیم می‌کند تا به وظیفه ایمانی خود عمل نماییم و به گمراهی نیفتیم.
 همچنانکه عقل حکم می کند که برای آبادانی و حل مشکلات کشور و مقابله با دشمنان قسم خورده ، خودمان اقدام نماییم و منتظر دیگران نباشیم؛
 همچنانکه نخبگان و بزرگان دینی و دلسوز میهن، ما را به یاری و حمایت از این نظام و انقلاب دعوت می کنند؛
 و تا زمانی که دشمنان قسم خورده و تا بن دندان مسلح، ما را دعوت به عدم حضور در عرصه های دفاع از نظام و انقلاب می کنند؛
 و تا زمانی که دشمنان دیروز و امروز ما به خالی بودن خیابان ها در 22 بهمن امید بسته اند؛
 و تا زمانی که دشمنان دوست‌نما ما را به شعارهای غیر انقلابی و ضد انقلابی در عرصه های حضور دعوت می کنند؛پس،
 همه ما در 22 بهمن حماسه حضور می‌آفرینیم.
 همه ما در 22 بهمن وحدت و انسجام خود را به رخ دشمنان می کشیم.
 همه ما در 22 بهمن به یک صدا شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر استکبار» و «مرگ بر فتنه‌گر» سر می دهیم تا دشمن فکر نکند با مذاکره و توافق در اصول و اعتقادات ما می تواند نفوذ کند.
 حماسه حضور 22 بهمن مقدمه حضور حماسی 7 اسفند
 انشاءالله با حماسه حضور 22 بهمن، انقلاب و نظام اسلامی قدرت و اقتدار خود را پیش جهانیان به نمایش خواهد گذاشت تا دشمنان را از فکر خیالی اقدام و برنامه ریزی برای انتخابات 7 اسفند مأیوس کند.
حماسه حضور 22 بهمن مقدمه حضور حماسی و خلق حماسه دیگری در 7 اسفند در پای صندوق های رأی خواهد بود.
 کسانی که با حماسه حضور در 22 بهمن 1357 انقلاب را به پیروزی رساندند و هر ساله با حضور خود در عرصه های مختلف، قدرت و اقتدار نظام را بالا برده و نظام را در مقابل دشمنان بیمه کرده اند، برای آنها فرق نمی کند که نیاز انقلاب اسلامی در خیابان های شهرهای ایران باشد و یا در دمشق در دفاع از حرم حضرت زینب (س) و یا در عراق در کنار حرم ابا عبدالله الحسین و حضرت هادی و حضرت امام حسن عسگری علیهم السلام و یا در پای صندوق های رأی. هر جا که نیاز باشد حضور ما هم هست. چرا که ما به تکلیف خود در دفاع و حمایت از انقلاب و نظام اسلامی که انشاء الله زمینه‌ساز تشکیل حکومت جهانی حضرت مهدی(ع) است؛ عمل می نماییم.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات