صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰  ، 
کد خبر : ۲۸۷۵۸۳

صفار هرندی:مردم به دل‌سپردگان نظام رأی بدهند

عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: باور کنید که در حکومت‌ و نظام اسلامی می‌خواهد نفوذ شود که جاهایی هم نفوذ شده است و می‌طلبد مردم به دل‌سپردگان نظام رأی بدهند.
محمدحسین صفارهرندی چهارشنبه شب در نشست بصیرتی و مردمی شهر آبیک در مسجد ولی‌ عصر (عج) این شهر اظهار کرد: اگر بخواهیم حق مجلس را ادعا کنیم و مجلسی در خور نظام باشد، طبیعتا باید شأن مجلس و نظام اسلامی را بشناسیم.

وی افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم از مجلسی که در دوره طاغوت شکل می‌‌گرفت باخبر نمی‌شدند و نمی‌دانستند مجلس چگونه تشکیل می‌شود و چه کسی انتخاب می‌شود.

عضو تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: در شرایط دوران طاغوت مجلس اهمیتی نداشت و حکومت، مردم را عقبه خود نمی‌دانست و مردم مهم نبودند.

وی افزود: زمانی که در سال‌های 56 و 57 شعله‌های انقلاب برافروخته شد؛ مجلسی‌های طرفدار غرب و شاه آرام آرام به آمریکایی‌ها متوسل شده و سنگ تمام گذاشتند و هرچه توانستند به شاه کمک کردند.

وی ادامه داد: در آن دوران کارتر از شاه حمایت کرده و مطرح کرد که به عنوان یک مدیر توانمند بر یک جزیره ثبات در خاورمیانه نقش‌آفرینی می‌کند ولی یک سال بعد، شاه جایی را جست‌وجو می‌کرد تا به آن پناه ببرد ولی پیدا نمی‌کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت نهم اضافه کرد: در نهایت مزدوری مانند خود شاه یعنی انور سادات موقتا به شاه پناه داد سپس احساس کرد نباید شاه را در پناه خود نگه دارد چون فکر می‌کرد مورد قهر ملت ایران قرار می‌گیرند.

انقلاب اسلامی محصول اراده مردم است

وی اذعان کرد: انقلاب اسلامی محصول اراده مردم بوده و مردم تکیه‌گاه حکومت اسلامی هستند لذا مجلس باید متناسب با خواست مردم و برآمده از اراده خود مردم باشد.

این کارشناس مسایل سیاسی افزود: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مجلس‌ها و دولت‌های مختلفی شکل گرفته‌ که محصول خواست و اراده مردم بوده ولی از نظر درجات خلوص و سلامت با هم متفاوت است.

عضو تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر داشتن، آراستن و ساماندهی مجلسی متناسب با نظام اسلامی از سوی مردم تصریح کرد: مردم باید در انتخابات دقت کنند که احساس تعلق و تعلق‌خاطر نامزدهای انتخاباتی مجلس به نظام نزدیک‌تر و بیشتر است یا به سمت سیستم و جوامع بین‌المللی بیشتر گرایش دارند.

وی ادامه داد: به فرمایش امام خمینی (ره) مادامی که رقابت و اختلافات بین جناح‌ها باشد ولی هر دو ته قلبشان با نظام، انقلاب، حاکمیت و اسلام باشد و بر سر برخی فروع اختلاف داشته باشند خوب است و مایه رشد می‌شود ولی اختلافات نباید محبوب و مطلوب دشمن شود.

این کارشناس مسایل سیاسی خاطرنشان کرد: جریان قطب‌بندی در جامعه از گذشته‌ها فاصله گرفته چرا که در گذشته چپ و راست اصولگرا و اصلاح‌طلب مطرح بوده است؛ جریان جدید قطب‌بندی متفاوت است.

وی افزود: حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه سبب افزایش امنیت و پشتوانه نظام شده و موجب فرو رفتن خاری تیزتر در چشم دشمنان می‌شود.

صفار هرندی ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سبب می‌شود باری از دوش مردم برداشته شده و بار سنگینی بر دوش دشمنان گذاشته شود.

عضو تشخیص مصلحت نظام  یادآور شد: هر نامزد انتخاباتی که مورد حمایت دشمن قرار گیرد باید مورد بغض و کینه مردم باشد و هر نامزدی که مورد دشمنی دشمن قرار بگیرد، مردم بدانند که جزءی از اولیای خداست و باید مورد حمایت قرار دارد.
منبع: فارس
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات