صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳  ، 
کد خبر : ۲۸۷۶۴۱

فتنه راديو بي‌بي‌سي در انتخابات

انتخابات يکي از عرصه‌هايي است که دشمنان انقلاب و نظام اسلامي همواره براي تأثيرگذاري در آن برنامه‌ريزي می‌کنند.
پایگاه بصیرت / مهدی سعیدی
یادداشت: انتخابات يکي از عرصه‌هايي است که دشمنان انقلاب و نظام اسلامي همواره براي تأثيرگذاري در آن برنامه‌ريزي می‌کنند. سناريوهاي مختلفي، از قبيل تحريم انتخابات، کاستن از مشارکت مردمي، متهم کردن نظام اسلامي به برگزاري انتخابات صوري و تقلب در انتخابات، راه‌اندازي کودتاي مخملي، ايجاد بلوا و آشوب و فتنه‌گري، بمب‌گذاري، ناامنسازي صندوق‌هاي رأي، بمباران هوايي مراکز رأي‌گيري در دوران جنگ تحميلي، تلاش براي نفوذ افراد وابسته در انتخابات، شايعه‌پراکني، سياه‌نمايي عليه نظام اسلامي، تخريب چهره‌هاي ارزشي، حمايت از جريان‌هاي وابسته، حمايت مالي از برخي جريان‌هاي سياسي و...، نمونه‌هايي از اقداماتي است که بدخواهان ملت ايران در آستانه انتخابات در مقاطع مختلف در طول ۳۷ سال گذشته کليد زده‌اند.
در اين دوره از انتخابات نيز يکي از سناريوهايی که بيگانه کليد زده و به طور مشخص بنگاه دروغ‌پراکني بي‌بي‌سي آن را دنبال مي‌کند، تخريب چهره‌هاي انقلابي و مؤثري است که مي‌توانند در اداره مجلسين شوراي اسلامي و خبرگان تأثيرگذار باشند. اين سناريو از آنجايي آغاز شده که بيگانگان احتمال موفقيت چهره‌هاي نفوذي خود در انتخابات را به دليل هوشياري دستگاه‌هاي نظارتي از دست داده و شوراي نگهبان با درايت کامل آنان را ردّ صلاحيت کرده است؛ از این رو تلاش دارند تا با رأي نياوردن «چهره‌هاي ضدانگليسي» و  «استکبارستيز»، ناکامي خود را جبران کنند.
همين اقدام کافي بود تا حکيم فرزانه انقلاب اسلامي در بيانات‌شان در ديدار مردم آذربايجان نسبت به اين مسئله چنين افشاگري کنند: «راديوي انگليسي دارد به مردم تهران دستورالعمل مي‌دهد به فلاني رأي بدهيد، به فلاني رأي ندهيد! معناي اين چيست؟ انگليسي‌ها دل‌شان تنگ شده براي دخالت کردن در ايران... امروز جلوي اين دخالت‌ها گرفته شده است به برکت انقلاب، به برکت بيداري مردم ...»، روباه پير فراموش کرده است که اين ملت نسبت به نام «انگليس» و «بي‌بي‌سی» حساس است و در صورت دخالت در انتخابات، دقيقاً عکس خواست آنان عمل خواهد کرد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات