صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰  ، 
کد خبر : ۲۸۷۷۵۰

آیت‌الله کعبی: افراد مورد حمایت انگلیس اعلام برائت کنند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه جریان غرب‌گرا در مقابل خط ولایت و با هدایت رسانه‌های دشمن صف‌آرایی کرده است، گفت: کسانی که در لیست مورد حمایت بی‌بی‌سی قرار گرفته‌اند علنی و شفاف اعلام برائت کنند.
آیت‌الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با بیان اینکه رهبر انقلاب با اقتدار، عزت، هوشمندی و اشراف عالی تمام برنامه‌های دشمنان اسلام و ایران را خنثی کرده است، اظهار داشت: یاران ولایت، امنای ملت و بازوان رهبری در بصیرت‌افزایی و تبیین حقایق برای مردم فهیم نسبت به توطئه‌های اسلام و ایران نقش بالایی دارند.

وی افزود: طبعا دشمنان اسلام و ایران همیشه از روحانیت اصیل شیعه ضربه دیده‌اند و روحانیت اصلی شیعه ظرفیت بالایی برای خدمت به اسلام و ایران دارد.

آیت‌الله کعبی با تاکید براینکه این نشانه دشمنی بدخواهان و کینه‌توزان با روحانیت اصیل شیعه و بزرگان آن است، خاطرنشان کرد: آیت‌الله یزدی، آیت‌الله جنتی و آیت‌الله مصباح یزدی دژهای مستحکم ولایت، اسلام و ایران هستند و جنگ روانی بی‌بی‌سی و یاوه‌گویان و سخن‌پراکن‌های دشمن نتیجه معکوس دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به سوالی پیرامون علت حمایت بی‌بی‌سی از لیست خاصی در انتخابات خبرگان تصریح کرد: جریان غرب‌گرا، نفع‌گرا و عمل‌گرا در مقابل خط ولایت برای استحاله جمهوری اسلامی با هدایت رسانه‌های دشمن صف‌آرایی کرده‌اند.

وی با تاکید براینکه کسانی که در لیست‌های مورد حمایت بی‌بی‌سی قرار گرفته‌اند باید اظهار برائت شفاف و علنی کنند، گفت: به صرف گفتن اینکه ما نمی‌دانیم و با ما هماهنگ نکرده‌اند کافی نیست. همه مردم ایران بصیر و هوشمندند و به برنامه‌های ضد انقلاب توجه نکرده و به توصیه‌های دشمنان رای نمی‌دهند.

آیت‌الله کعبی در پایان با اشاره به اینکه جامعه مدرسین یک نهاد ریشه‌دار، علمی، سیاسی و اجتماعی روحانیت اصیل شیعه است خاطرنشان کرد: جامعه مدرسین مرجع‌شناس و خبره‌شناس است و لیست اعلامی آن همه رصدهای لازم را برای معرفی خبرگان امین ملت و پشتیبان ولایت انجام داده است و از بهترین کاندیداهای خبرگان شهرستان‌ها افرادی برای این لیست انتخاب شده‌اند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات