صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰  ، 
کد خبر : ۲۸۸۰۶۲

زاکانی : نتیجه انتخابات هر چه باشد باید مورد احترام واقع شود

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: نتیجه انتخابات هر چه باشد پس از تأیید مجاری قانونی حتماً خیر و برکتی برای جامعه خواهد داشت و باید مورد احترام واقع شود.
علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص نتیجه انتخابات دهمین دوره از مجلس با توصیه بر تمکین از قانون، اظهار داشت: نتیجه انتخابات هر چه بود پس از تأیید مجاری قانونی حتماً خیر و برکتی برای جامعه خواهد داشت و باید مورد احترام واقع شود.

وی مردم‌سالاری دینی را یکی از ویژگی‌های ممتاز نظام اسلامی دانست که فارغ از الگوهای دروغین غربی و دموکراسی القایی غرب، رأی مردم را محترم می‌داند و به عنوان حق‌الناس از آن صیانت و دفاع خواهند کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: اصولگرایان با رعایت اخلاق انتخاباتی منعکس در تمکین از قانون و ارج نهادن به رأی مردم و کمک به منتخبان مردم برای خدمت شایسته براساس منافع ملی و مصالح انقلابی، آن را مکلف می‌دانند، از همه کسانی که رأی دادند (چه کسانی که به ما رأی دادند یا عزیزانی که به رقبای ما رأی دادند) تشکر می‌کنم و اذعان بدارم که رأی مردم ارزشمند بوده و مجاری قانونی فصل‌الخطاب خواهد بود.

زاکانی در ادامه فرق اصولگرایان به عنوان عناصر قانونمدار با کسانی که تمکین از رأی مردم و قانون در فتنه 88 نکردند را در معتبر دانستن رأی مردم و تمکین از قانون دانست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ما رأی مردم را به خوب و بد تقسیم نمی‌کنیم و قانون را نیز به نفع خود تفسیر نمی‌کنیم و معتقدیم آنچه مهم است، حرکت جامعه به سمت خیر و صلاح، آبادی معنوی و مادی و همچنین رفع موانع رشد و پیشرفت آن است، لذا امیدواریم مجلس دهم رسالت خود را در گره‌گشایی از زندگی مردم و تسریع در ساخت ایران اسلامی و اهداف انقلاب بنماید و رسالت خود را انجام دهد.

نماینده مردم تهران همچنین عنوان کرد: به هر حال حضور پرشکوه مردم تاکیدی مجدد بر آرمان‌های امام و شهدا و مقوم نظام اسلامی است و رهبری معظم انقلاب که با تدبیر خویش زمینه حضور گسترده را فراهم می‌کردند باید به درگاه خدا شکر کرد.

زاکانی در خاتمه مطرح کرد: ملت ایران تحت تاثیر القائات شیاطین جهانی به‌ویژه آمریکا و انگلیس قرار نخواهد گرفت و بیگانگان هم دلخوش ندارند که توانستند با دروغ‌پردازی و القائات خود نتیجه انتخابات را تغییر دهند. یکایک رای دهندگان و تک تک آرا سبب تقویت نظام اسلامی و سیلی محکمی بر گونه استکبار خواهد بود.
منبع: فارس
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات