حماسه و جهاد >>  حماسه وجهاد >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷  ، 
کد خبر : ۲۸۸۸۷۶
وصیت‌نامه شهید امیر لطفی

لطفا این وصیت‌نامه را با لبخند بخوانید+تصاویر

من خودم را در حدی که بخواهم پندی یا نصیحتی داشته باشم، نمی‌بینم، ولی چند درخواست از جوانان هموطنم دارم، اول اینکه در هر صورت ممکن پشتیبان ولی‌فقیه باشند و بمانند، چون مملکت اسلامی بدون ولی‌فقیه ارزشی ندارد.

حماسه و جهاد / مدافع حرم عقیله بنی‌هاشم شهید امیر لطفی یکی از بی‌شمار دلدادگان حرم آل الله است که در سن ۲۹ سالگی در دی ماه 1394 از آسمان شهر حلب در سوریه بال در بال ملائک گشود و کربلایی شد. وصیت‌نامه این شهید گرانقدر در سطور تقدیم می‌گردد:

بسم‌رب‌الشهداء و صدیقین

سلام لطفاً این وصیت را با لبخند بخوانید.

سلامی بزرگ محضر صاحب‌الزمان(عج) و روح پاک امام راحل(ره) و رهبر عالم تشیع و اسلام قاعدنا آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و روح پاک شهدای اسلام به‌خصوص سیدالشهداء حضرت اباعبدالله الحسین(ع) که جان‌ها همه فدای آن بزرگوار.

این دنیا با تمام زیبایی‌ها و انسان‌های خوب محل گذر است، نه ماندن و تمامی ما دیر یا زود باید برویم اما چه بهتر که زیبا برویم.

در هیاهوی زندگی متوجه شدم که چه دویدن‌هایی که فقط پاهایم را از من گرفت در حالی که گویی ایستاده بودم چه غصه‌هایی که فقط باعث سپیدی مویم شد. اما دریافتم کسی هست که اگر بخواهد می‌شود و اگر نه نمی‌شود. کاش نه می‌دویدم نه غصه می‌خوردم فقط او را می‌خواندم.

مادر جان سلام. روح پدرم شاد

مادر گرامی ممنون. بابت همه چیز ممنون ممنون که مرا را با محبت اهل‌بیت(ع) آشنا کردی ممنون بابت تشویق‌های شما که هیچ‌وقت نگذاشت از راه اسلام و اهل‌بیت(ع) دور شوم. مرا ببخش و حلال کن که نتوانستم فرزندی خوب و لایق برای شما باشم. تمنا دارم تا از خداوند بزرگ بخواهید که این قربانی را نیز قبول کند؛ زیرا هیچ راهی بهتر از این نیست و این را شما به من آموخته‌اید. با خواهش و التماس از شما می‌خواهم که این شادمانی را با پوشیدن لباس سیاه غمگین و خراب نکنید. زیرا لباس سیاه مختص ارباب بی‌کفن می‌باشد و بس و غم مخصوص حضرت زینب(س) و خواهش آخر اینکه مثل کوه و با افتخار و سری بالا گرفته از این اتفاق خوب یاد کنید تا چشم دشمنان کور شود.

سلام به برادر بزرگم حمیدخان بزرگ و دلسوز که تمامی گرفتاری‌های خانواده را بر دوش می‌کشد مرا ببخش بابت تمامی کوتاهی‌هایی که شما امر کردی و من اطاعت نکردم. لطفاً از همسر گرامی و متدین خود برای من حلالیت بگیر و از فرزندانت برای من درخواست گذشت کن که نتوانستم حق عمو بودن را برای‌شان ادا کنم. از دختر و داماد مهربانت نیز برای من حلالیت بگیر.

سلامی دیگر به برادر بزرگم مجیدخان عزیز. مطمئن هستم که شما با قلب مهربان و رئوفی که داری از تمام تقصیرات این حقیر گذشت می‌کنی و شما نیز از همسر مهربان و دلسوز و باوفای خود برای من حلالیت بگیر. از فرزندانت به خوبی مراقبت کن و تشویق‌شان کن که همیشه همین‌طور در راه اهل‌بیت(ع) باقی بمانند.

مجدداً سلام و این‌بار به برادر دیگرم سعیدخان عزیز. از شما ممنونم بابت تمامی زحمات بی‌شمارت. شرمنده‌ام که نتوانستم جبران کنم. حلالم کن و از همسر بزرگوارت هم نیز برای من حلالیت بگیر و فرزند عیز و شیرینت را در راه اهل‌بیت(ع) بزرگ کن که سعادت در این راه است.

سلام، سلامی ویژه خدمت یگانه خواهرم. در اول بگویم لطفاً اگر اشکی از گونه‌هایت جاری شد فقط برای حضرت علی‌اکبر باشد. خواهر عزیزم و بهتر از جانم، از طرف من از همسر فداکار و دلسوزت حلالیت بگیر که خیلی زحمات برای تک‌تک افراد خانواده کشیده است. از پسرت بخواه که ان‌شاءالله همیشه سرباز امام زمان(عج) باشد و راه پیروی از اباعبدالله(ع) را ادامه دهد و از دخترت بخواه تا همیشه با حجاب حضرت زهرایی(س) خود مشتی محکم بر دهن دشمنان اهل‌بیت(ع) و کشور بزند.

سلام به دلسوز مظلوم خانواده برادرم مهدی‌خان گرامی. عزیز دل، مرا حلال کن و ببخش بابت همه‌چیز و از همسر دل‌بزرگ خود نیز برای من حلالیت بگیر که ان‌شاءالله امیدوارم همیشه با شادمانی کنار هم باشید.

سلامی دیگر به اقوام، دوستان و همکاران گرامی که برای من مثل خانواده‌ام بودند و بیشتر اوقات خود را با آنان سپری می‌کردم. از همه و همه تقاضا دارم حلالم کنید و در هیئت‌های عزاداری من را یاد کنید.

و در آخر

من خودم را در حدی که بخواهم پندی یا نصیحتی داشته باشم، نمی‌بینم، ولی چند درخواست از جوانان هموطنم دارم، اول اینکه در هر صورت ممکن پشتیبان ولی‌فقیه باشند و بمانند، چون مملکت اسلامی بدون ولی‌فقیه ارزشی ندارد.

به دختران مسلمان عرض کنم که حجاب حضرت زهرایی(س) شما موجب حفظ نگاه برادران می‌شود. به پسران مسلمان عرض کنم بی‌اعتنایی شما و حفظ نگاه شما موجب حفظ حجاب خواهران خواهد شد.

* لطفاً سوره آل‌عمران آیه ۱۶۶ تا ۱۷۰ را قرائت کنید. (با معنی)

امیر لطفی، فرزند پیرغلام اهل‌بیت(ع) محمدتقی لطفی

کسانی هستند که از این حقیر مبالغی طلب دارند و یا آزرده شده‌اند. لطفاً با پرس‌وجو رضایت آنان را جلب کنید (میثم اسدزاده ۰۰۰/۵۰ تومان طلبکار می‌باشد و ۳۰۰ یا ۴۰۰ به بهروز پورسلیمان).

با عرض پوزش ۱۱۰ رکعت نماز صبح، ۱۴ رکعت نماز ظهر و عصر و ۱۴ رکعت نماز مغرب و عشا قضاشده دارم که لطفاً برای من ادا کنید.

وسایل این حقیر زیاد نمی‌باشد و رایانه خود را به محمد ملازاده، گوشی خود را به محمدجواد لطفی، تمام وسایل ورزشی خود را به یاسر لطفی و قطار اسباب‌بازی برای امیرعباس لطفی می‌بخشم.

از خواهرزاده و برادرزاده‌های دختری عذرخواهی می‌کنم که متأسفانه چیزی برای آنان ندارم که بتوانم ببخشم.

این برگه فقط و فقط با تأیید حاجیه‌خانم خدیجه ؟؟؟ اجرایی خواهد بود که در صورت مخالفت، تمام بندهای آن حذف و اعتباری ندارد. از انگشترها اگر برگشت به مصطفی شاهی، وحید شریعتی، جواد حسینی و میثم بدهید. ؟؟؟؟؟

یاعلی ـ یاعلی ـ یاعلی ـ یاعلی ـ یاعلی ـ یاعلی

لطفا این وصیت‌نامه را با لبخند بخوانید+تصاویر

لطفا این وصیت‌نامه را با لبخند بخوانید+تصاویر

لطفا این وصیت‌نامه را با لبخند بخوانید+تصاویر

لطفا این وصیت‌نامه را با لبخند بخوانید+تصاویر

انتهای پیام/


نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات