صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸  ، 
کد خبر : ۲۸۹۵۹۴

فرمانده نیروی دریایی ارتش:هیچ ‌‌کشوری جرأت موشک‌اندازی به ایران را ندارد

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: افزایش توان دفاعی ما به این معنا نیست که ما می‌خواهیم از این امکانات به منظور تهاجم به کشورهای دیگر استفاده کنیم و باید امکانات دفاعی خود را همسو با فناوری‌های روز ارتقاء دهیم.
امیر دریادار حبیب‌الله سیاری ظهر امروز در حاشیه مراسم تجلیل از خانواده‌های شهداء و ایثارگران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در مورد افزایش توان دفاعی کشور و تأکیدات مقام معظم رهبری در این راستا اظهار داشت: بی‌شک ما هرچه بتوانیم توان دفاعی خود را افزایش دهیم قدرت بازدارندگی ما ارتقاء پیدا کرده و دشمن جرئت تجاوز به خاک را ندارد.

وی افزود: اگر رهبر معظم انقلاب همواره تأکید بسیاری بر افزایش توان دفاعی کشور دارند این نکته بدین معنا نیست که ما می‌خواهیم از آن به‌منظور حمله و تهاجم به دیگر کشورها استفاده کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر در منطقه آن‌قدر قدرت داریم که هیچ‌یک از کشورها جرئت موشک‌اندازی به ما را ندارند.

امیر دریادار سیاری با اشاره به استفاده از فناوری‌های روز دنیا گفت: ما موظف هستیم که امکانات دفاعی خود را براساس فناوری‌ها و دانش روز دنیا با تکیه بر تجربیات حاصل از دوران دفاع مقدس به جایگاه بالاتری برسانیم.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات