صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸  ، 
کد خبر : ۲۹۰۳۹۰

اخبار کوتاه

جاش ارنست، سخنگوی کاخ سفید درباره سفر معاون رئیس‌جمهور آمریکا به عراق گفت: روشن است که پیام معاون رئیس‌جمهور تأکید بر حمایت ما از اصلاحات مدّ نظر دولت تحت رهبری حیدر العبادی بود. وی افزود: داعش تنها چالش پیش روی عراق نیست؛ بلکه این کشور با تهدیدات دیگری از جمله وضعیت بد اقتصادی ناشی از کاهش قیمت نفت و همچنین وضعیت نابسامان سد موصل که احتمال شکستن آن وجود دارد، هم روبه‌روست.
عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله گفت: دشمن صهیونیستی در تجاوز به یمن به طور مستقیم دست داشته و بخشی از آموزش و نظارت و فرماندهی تجاوز را برعهده دارد. وی با بیان اینکه لابی صهیونیستی با کینه‌توزی علیه امت اسلامی توطئه‌چینی می‌کند و فتنه و بحران می‌آفریند، یادآور شد: عربستان از تجاوز به یمن که کشوری منطق‌مدار و پایبند به حسن همجواری است، هیچ سودی نمی‌برد.
محسن رهامی، رئیس کمیته ائتلاف و رایزنی اصلاح‌طلبان گفت: مشغول رایزنی و تبادل‌نظر با هدف رسیدن به الگویی مشخص برای ریاست مجلس و كمیسیون‌ها تا هفتم خرداد هستیم. وی درباره فراكسیون‌های مجلس دهم و رویكرد اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس تأكید كرد: در مجلس دهم میان اصلاح‌طلبان و علی لاریجانی رقابتی صورت نخواهد گرفت و سعی خواهیم كرد در قالب یك فراكسیون همكاری كنیم.
اتحادیه دانشجویان حقوق دانشگاه شیلی با انتقاد از مواضع رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، به جنبش «تحریم دانشگاهی رژیم صهیونیستی» پیوست. این دانشگاه خواستار ممنوعیت هرگونه تعامل دانشگاهی با رژیم صهیونیستی و شهروندان آن شده است. تحریم دانشگاهی رژیم صهیونیستی پیش از این نیز با حمایت‌های چهره‌های شناخته‌شده علمی در جهان روبه‌رو شده بود.
مجید انصاری در پاسخ به پرسشی درباره گمانه‌زنی‌ها از تغییر سه وزیر در هیئت دولت،‌ گفت: من در جریان تغییر خاصی در کابینه نیستم و اگر تغییری هم بخواهد صورت گیرد رسماً اعلام می‌شود. وی افزود: طرح چنین مباحثی بیشتر گمانه‌زنی رسانه‌هاست.
سیدرضا اکرمي درباره ریاست مجلس آینده و گزینه‌های مطرح‌شده گفت: من آقای لاریجانی را به دلیل سابقه، تجربه و معتدل بودن مناسب می‌دانم و وی نسبت به عارف ارجحیت دارد. به نظرم تعویض رئیس مجلس کار چندان مناسبی نیست.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات