صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵  ، 
کد خبر : ۲۹۰۷۳۶

اخبار کوتاه

سردار نجات، معاون فرهنگی سپاه تأکید کرد: از اول انقلاب هر جا در مقابل خطرها ایستادگی کردیم، پیروز شده و جبهه کفر و نفاق را شکست دادیم. آمریکایی‌ها در طول این دوران اقتدار ما را دیده‌اند و می‌دانند از شهادت باکی نداریم، به همین دلیل است که جرئت جسارت و تجاوز به مملکت ما را ندارند. سردار نجات افزود: اقتدار نظام و ملت ما وابسته به مقاومت است و با فرمول التماس نمی‌توان در مقابل دشمن ایستادگی کرد؛ بنابراین امیدواریم این شیوه و روش از ذهن بعضی از مسئولان ما حذف شود.
نتایج تازه‌ترین نظرسنجی که انستیتوی مطالعاتی «بیو» انجام داده است، نشان می‌دهد که میزان حمایت از فلسطینیان در میان اعضای جوان حزب دموکرات آمریکا در مقایسه با ده سال گذشته سه برابر شده است. افزون بر این، تعداد حامیان مسئله فلسطین در حزب دموکرات چهار برابر حزب جمهوریخواه است و در کل، میزان همبستگی آمریکایی‌ها با ملت فلسطین افزایش یافته است.
مجسمه هیتلر در حال نیایش که یک مجسمه‌ساز ایتالیایی آن را از شمع ساخته است، در بازار حراج نیویورک به قیمت ۱۷ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار از سوی شخصی ناشناس خریداری شد. گفتنی است، این مجسمه در سال ۲۰۱۲ در بازداشتگاه سابق یهودیان لهستان به نمایش گذاشته شده بود، اما به دلیل مخالفت و اعتراض یهودیان، از آنجا برداشته شد.
علی‌اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان از ادامه مذاکره برای فروش آب سنگین به آمریکا خبر داد و گفت: این فرایند در جریان است، قرار بود که آب سنگین برود؛ اما پس از قضیه دو میلیارد دلار احتیاط کردیم. فعلا ًدر حال مذاکره هستیم و باید نحوه پرداخت پول به طور کامل مشخص شود.
شمار آوارگان ناشی از جنگ در جهان در سال ۲۰۱۵ به رکورد ۴۰ میلیون نفر رسید که نیمی از این افراد را سوری‌ها، یمنی‌ها و عراقی‌ها تشکیل می‌دهند. کشورهای افغانستان، جمهوری آفریقای مرکزی، کلمبیا، جمهوری دموکراتیک کنگو،‌ نیجریه، سودان جنوبی و اوکراین در رده‌های بعدی قرار دارند.
کمیته تخصیص بودجه مجلس نمایندگان آمریکا در طرح پیشنهادی خود، بودجه سامانه دفاع موشکی رژیم صهیونیستی را به رقم بی‌سابقه ۶۰۰ میلیون دلار افزایش داده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات