صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۵  ، 
کد خبر : ۲۹۰۹۴۴

فشار بر زیباکلام بعد از مخالفت با نامزدی دوباره روحانی در سال 96

من که نوکر اصلاح‌طلبان نیستم. تشخیص دادم باید بگویم روحانی نباید دوباره نامزد شود و گفتم.
صادق زیباکلام به خاطر اظهارات اخیرش درباره اینکه روحانی به خاطر کارنامه اقتصادی نباید در سال 96 مجدداً نامزد انتخابات شود، مورد اعتراض طیفی از حامیان دولت قرار گرفته است؛ به ویژه از این جهت که اظهارات او دلالت بر ناکارآمدی مدل مدعیان اعتدال و اصلاح‌طلبی می‌کند.
در همین زمینه روزنامه اعتماد سراغ زیباکلام رفته و او را مورد سرزنش قرار داده است: علت اصلی استقبال رسانه‌های اصولگرا از این مواضع‌تان را چه می‌دانید؟
مشکل در عدم جسارت و جرأتی است که شماها ندارید. اگر شماها این جسارت را پیدا می‌کردید که حرف‌های من را نشر دهید شاید اصولگرایان این طوری آن را بُلد نمی‌کردند. چه کسی می‌گوید روزنامه اعتماد اصلاح‌طلب است؟...
به نظرتان چرا رسانه‌های اصولگرا از برخی مواضع شما مانند همین پیشنهادتان به آقای روحانی یا حمایت از ریاست جمهوری 96 استقبال کردند؟ فکر نمی‌کنید که این مواضع برای رسانه‌های اصولگرا و جریان سیاسی رقیب خوراک تهیه می‌کند؟
شما دارید تحریک می‌کنید و دارید مرا کتک می‌زنید که چرا من جرأت کردم و این را گفته‌ام... من که نوکر اصلاح‌طلبان نیستم که هر چه شما می‌خواهید من همان را بگویم. من صادق زیباکلام هرچه را که به نفع مملکت تشخیص بدهم، می‌گویم. اگر شماها از این مواضع من خوشتان نمی‌آید برایم اصلاً اهمیتی ندارد. مگر شما می‌خواهید چیزی را بگویید از من اجازه می‌گیرید؟ چرا من بخواهم چیزی را بگویم از شما باید اجازه بگیرم؟... من رابطه سازمانی و تشکیلاتی با دیگران و اصلاح‌طلبان ندارم. 
شما در چه نقطه‌ای از جریان اصلاحات قرار دارید؟ 
من فکر می‌کنم شما بازجوی اطلاعات هستید.
این سؤال که شما اصلاح‌طلب هستید یا نه و مسلمان هستید یا نه درست نیست.
شما دارید تفتیش عقاید می‌کنید.
شما اعلام کرده‌اید که آقای احمدی‌نژاد 10 تا 15 میلیون رأی دارد. این عدد را از کجا آورده‌اید؟ نظرخواهی یا پایش اطلاعاتی انجام داده‌اید؟ 
برای اینکه شما فقط در روزنامه اعتماد نشسته‌اید و از هیچ کجا خبر ندارید اما من جاهای دیگر می‌روم و همچنان معتقدم آقای احمدی‌نژاد 10 تا 15 میلیون رأی دارد.
من دلایل خودم را دارم. دوزار هم برای اینکه شما و روزنامه‌تان و برخی نیروهای سیاسی اصلاح‌طلب من را اصلاح‌طلب بداند یا نه، ارزش قائل نیستم.
چرا ناراحت می‌شوید؟ شما که باید سعه صدرتان خیلی بیشتر از ما باشد.
برای اینکه کار بازجو این است شما را عصبی کند.


نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات