تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷  ، 
کد خبر : ۲۹۱۰۸۵
محمدرضا عارف در دیدار با اعضای شاخه جوانان حزب اراده ملت ایران؛

پیروزی تفکر اصلاحات ادامه دارد

پایگاه بصیرت / علی فراهانی
(روزنامه ابتكار - 1394/09/14 - شماره 3308 - صفحه 10)

اعضای شاخه جوانان حزب اراده ملت ایران (حاما) با محمدرضا عارف، رئیس بنیاد امید ایرانیان و رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در ساختمان بنیاد امید ایرانیان دیدار و گفت‌وگو کردند.

از اعتماد به جوانان ضرر نمی‌کنیم

محمدرضا عارف، رئیس بنیاد امید ایرانیان در این دیدار به نقش جدی جوانان و بانوان در عرصه‌های مختلف سیاسی اشاره کرد و گفت: به عقیده من، جوانان نباید نقش آسانسور یا پوستر چسبانی افراد را ایفا کنند. بنابراین مقامات و مسئولان باید به حضور جوانان توجهی جدی داشته باشند. او اضافه کرد: در زمان هشت سال جنگ تحمیلی به جوانان اعتماد کردیم و آن‌ها توانستند به خوبی جنگ را مدیریت کنند. رئیس شورای سیاستگذاری تاکید کرد: متاسفانه برخی از مسئولان نمی‌خواهند قدرت و مسئولیت را به جوانان منتقل کنند.

عارف در ادامه افزود: در انتخابات سال 92 یک پیروزی ارزشمندی را به دست آوردیم و این پیروزی متعلق به تفکر اصلاح‌طلبی بوده و هست. به گفته او، این تفکر و پیروزی باید ادامه داشته باشد و همیشه تاکید داشتم که پیروزی تفکر و جریان اصلاحات مهم است نه افراد. وی شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان را نوعی نظارت و داوری دانست و در ادامه تصریح کرد: امیدواریم شورای سیاستگذاری در حوزه‌های انتخابیه و ... حداقل دخالت را داشته باشد. بنابراین این شورا برای حوزه‌ها چیزی را دیکته نمی‌کند و این موضوع یکی از ساز و کارهای شورای عالی محسوب می‌شود.

طبقه متوسط جامعه، جوانان و بانوان را اندوخته بسیار ارزشمند جریان اصلاحات

در این نشست ابتدا محسن ابراهیمی، دبیر شاخه جوانان حزب اراده ملت ایران به انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفندماه امسال اشاره کرد و گفت: در اسفندماه سال 94 یکی از مهمترین رویداهای در کشور رقم خواهد خورد و همچون سال‌های گذشته ملت عزیز ایران با مشارکت حداکثری خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی حاضر خواهند شد. او در ادامه افزود: اگر جناح سیاسی رقیب بخواهد دستی بالاتر از اصلاح‌طلبان داشته باشد قطعا با برنامه ریزی بهتر و دقیق، باید سیاست‌های اصولگرایان و به ویژه جریان تندرو را مورد خنثی قرار دهیم تا اکثریت کرسی‌های مجلس شورای اسلامی در اختیار اصلاح‌طلبان قرار بگیرد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب طبقه متوسط جامعه، جوانان و بانوان را اندوخته بسیار ارزشمند اصلاح‌طلبان دانست و در این باره اضافه کرد: اگر در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 از خودگذشتگی و ایثار محمدرضا عارف نبود قطعا حجت الاسلام حسن روحانی موفق به پیروزی نمی‌شد و معلوم نبود چه سرنوشتی برای ملت عزیز ایران رقم می‌‌خورد. بنابراین با کناره گیری شما توانستیم از آن شرایط بحرانی گذشته نجات پیدا کنیم. ابراهیمی تصریح کرد: قطع به یقین شاخه جوانان حزب اراده ملت ایران تلاش و حمایت خویش را برای پیشبرد پیروزی قاطع اصلاح‌طلبان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به کار خواهد گرفت.

دبیر شاخه جوانان حزب اراده ملت ایران در ادامه به اتحاد جوانان اصلاح‌طلب اشاره کرد و گفت: در حال حاضر جوانان اصلاح‌طلب از انسجام، هماهنگی و تک صدایی بسیار خوبی برخوردار هستند و این موضوع یکی از شاخص‌های پیروزی اصلاحات به شمار می‌رود و امیدواریم در آینده شاهد روزی باشیم تا جوانان ایرانی همچون گذشته دیگر دچار سر خوردگی نشوند. به گفته این فعال سیاسی اصلاح‌طلب، هر عاملی که باعث انشقاق اصلاح‌طلبان شود آن را خواهیم شکست. او به رئیس بنیاد امید ایرانیان تاکید کرد: امیدواریم جوانان اصلاح‌طلب در عرصه‌های مختلف سیاسی اعم از مجلس شورای اسلامی، حوزه‌های مدیریتی و... . به بازی و مشارکت گرفته شوند. ابراهیمی اظهار کرد: این قضیه به اثبات رسیده هر زمان به جوانان اعتماد شده است آن‌ها از آزمون‌های مختلف سربلند خارج شدند. در این نشست تمام اعضای شاخه جوانان حزب اراده ملت ایران پیشنهادات و انتقادات خود را با رئیس بنیاد امید ایرانیان در میان گذاشتند.

http://ebtekarnews.com/?newsid=27939

ش.د9404592

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات