حماسه و جهاد >>  حماسه وجهاد >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰  ، 
کد خبر : ۲۹۱۷۵۰
واکنش یک گرافیست به خبر زنده بودن حاج احمد متوسلیان

سردار متوسلیان حالا چه شکلی است؟

همزمان با انتشار اخباری مبنی بر زنده بودن سردار حاج احمد متوسلیان، یکی از هنرمندان گرافیست کشورمان طرحی را از وی منتشر کرد.
حماسه و جهاد / در روزهای گذشته اخباری مبنی بر زنده بودن 4 دیپلمات اسیر در زندان‌های رژیم صهیونیستی منتشر شد که واکنش‌های متفاوتی را در محافل خبری به دنبال داشت. در جدیدترین این ادعا‌ها روزنامه فلسطینی رای الیوم با استناد به شهادت یک زندانی یونانی اعلام کرده بود که 4 دیپلمات ایرانی زنده هستند.
سردار حاج احمد متوسلیان به همراه سید محسن موسوی، کاظم اخوان و تقی رستگار مقدم در 14 تیرماه سال 1361 در مسیر سفارت ایران در بیروت توسط مزدوران فالانژ وابسته به اسرائیل به اسارت گرفته شدند و از آن زمان تاکنون اخبار موثقی مبنی بر زنده بودن یا به شهادت رساندن این افراد به دست نیامده است.
با اخبار منتشر یافته در چند روز اخیر مبنی بر زنده بودن حاج احمد متوسلیان و همراهانش، حسن روح‌الامین یکی از هنرمندان گرافیست و متعهد کشورمان تصویری از فرمانده لشگر 27 محمد رسول الله(ص) پس از سال‌ها اسارت در زندان‌های مخوف رژیم صهیونیستی منتشر کرده است که در نوع خود جالب است. لازم به ذکر است که سردار حاج احمد متوسلیان یکی از فرماندهان پرآوازه جبهه‌های غرب و جنوب در هشت سال دفاع مقدس است که در سال 1332 در یک خانواده مذهبی در جنوب تهران به دنیا آمده است.

سردار متوسلیان حالا چه شکلی است؟

انتهای پیام/
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات