صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵  ، 
کد خبر : ۲۹۲۰۴۲

اخبار کوتاه


رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به وجود کمتر از ۱۰ هزار بنگاه کوچک و متوسط در کشور، گفت: در صورتی که تنها ۱۰ درصد تسهیلات جدید شبکه بانکی که رقم آن حدود ۱۶ هزار میلیارد تومان است، به بنگاه‌های کوچک و متوسط اختصاص یابد، این بنگاه‌ها احیا می‌شوند و می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.
سخنگوی مرکز روسی نظارت بر آتش‌بس سوریه گفت، یک محموله سلاح از ترکیه وارد سوریه شده و تحت حفاظت شدید تروریست‌ها، در حلب به دست داعش رسیده است. حلب این روزها صحنه درگیری شدید نیروهای دولتی و تروریست‌های جبهه‌النصره و داعش است.
وزارت خزانه‌داری آمریکا نام سپاه قدس را به گزارش سالیانه خود موسوم به «دارایی‌های تروریستی» که پیشتر  منتشر شده بود، اضافه کرد. در میان سازمان‌هایی که با ادعای واشنگتن به تروریسم متهم شده‌اند، بیشترین میزان پول مصادره‌ شده مربوط به سپاه قدس با رقم ۱۴ میلیون و ۱۰۹هزار و ۴۹۶ دلار است.
رهبر حزب «اتحادیه صهیونیست» گفته است: گروهی از کشورهای عربی که به گفته او «معتدل» هستند، این آمادگی را دارند که برای رسیدن به صلح با رژیم اسرائیل وارد مذاکره شوند. «اسحاق هرتزوگ» از این شرایط به منزله فرصت استثنایی برای رژیم صهیونیستی یاد کرد.
یک منبع آگاه اعلام کرد: «حیدر العبادی» نخست‌وزیر عراق در راستای طرح اصلاحاتی العبادی و مبارزه با فساد، «زهیر الغرباوی» رئیس اطلاعات و «حمدیه الجاف» مدیرکل بانک تجارت و «محمدعبدالجبار الشبوط» رئیس شبکه رسانه‌ای این کشور را برکنار کرد.
در جلسه شوراى عالى تهیه‌کنندگان گفته شد: معاون دادستان در نامه‌اى به وزارت ارشاد اعلام کرده است از این پس تیزر هر فیلمى که از شبکه‌هاى ماهواره‌اى پخش شود، توقیف می‌شود.
الیاس حضرتی، نماینده مردم تهران در مجلس از دیدار علی لاریجانی با محمدرضا عارف خبر داد و گفت: طی یکی دو روز گذشته رئیس مجلس شورای اسلامی به منظور دلجویی در موضوع رقابت ریاست مجلس به منزل محمدرضا عارف رفته و با وی دیدار کرده است.
محمدباقر قالیباف، شهردار تهران در بخشنامه‌ای با اشاره به ماه ضیافت الهی، به همه معاونت‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری تهران ابلاغ کرد، برپایی سفره‌های افطاری از سوی این مجموعه‌ها با بودجه عمومی ممنوع است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات