تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۲  ، 
کد خبر : ۲۹۲۲۰۰
فراخوان عجیب حامیان محمود احمدی‌نژاد

عکس سلفی با مردم به جای عذرخواهی از مردم

پایگاه بصیرت / مریم علیزاده منصوری

(روزنامه آفتاب يزد – 1394/11/07 – شماره 4535 – صفحه 2)

به راستی که رییس دولت نهم و دهم از همان روزی که با صندلی چرمی قهوه‌ای رنگ خود در کاخ ریاست جمهوری خداحافظی کرد و آن را به حسن روحانی سپرد و با ضبط صوت‌های خبرنگاری، لنزها و فلش‌های دوربین‌ها وداع گفت و پاستور را به قصد نارمک ترک نمود، ثانیه‌ای نیارامیده و لحظه‌ای تن نیاسوده است. چراکه از بامدادان که از خواب برمی خیزد، کاپشن بهاری معروفش را، همان که 8 سال آن را پوشید و زندگی مردم ایران را به این شکل مبدل ساخت، به تن می‌کند و اگر به سفرهای استانی نرود و از سینه پردرد و پر نقدش سخن نگوید و از پیرمرد بودایی که 90 سال انتظار شنیدن صحبت‌های او را می‌کشیده است، حرفی به میان نیاورد، ابتدا راهی دانشگاه بدون مجوز ایرانیان می‌شود و به تدریس می‌پردازد. دانشگاهی که در واپسین لحظات حضورش در پاستور 160 میلیارد ریال از نهاد ریاست جمهوری به حساب آن واریز کرد. نیمروزش را احتمالا در ساختمان ولنجک می‌گذراند و در آنجا در خلال بازخوانی و تبیین اندیشه‌های امام (ره) و گپ‌و‌گفت با اسفندیار رحیم مشایی و تک و توک اصولگرایانی که هنوز از وی تبری نجوییده اند، چندتایی راه نفوذ

استکبار کشف می‌کند و بعد از اکتشاف هم با سیمان یا هرچه گیرش بیاید این راه‌های نفوذ را می‌بندد. شامگاهان هم پس از یک روز کاری پر مشغله! به هنگام بازگشت به خانه‌اش از میوه فروشی سر نارمک گوجه فرنگی ارزان می‌خرد و در خانه هم در حیاط منزلش سبزی می‌کارد و پیش از آنکه سر به بالین بگذارد. به صورت تلفنی یا ازطریق چت تصویری جویای احوال خانواده یار ونزوئلایی خود می‌شود. اما چه بسا این روزها وظیفه سنگین‌تر و خطیرتری از تمام مسئولیت‌های مذکور به او محول شده است، آن هم ایستادن در میدان 72 نارمک و سلفی گفتن با طرفدارانش.

وعده ما: نارمک، میدان 72، محمود احمدی‌نژاد

آخرین خبری که از محمود احمدی‌نژاد نقل محافل شده بود، خبری بود مبنی بر اینکه احمدی‌نژاد این روزها «به بررسی و کشف ترفندهای نفوذ استکبار مشغول است» و همان زمان مشخص گشت که رئیس جمهور سابق چقدر زحمت می‌کشد و از 24 ساعتش به اندازه 72 ساعت بهره‌می‌برد. اما خبری روز گذشته در رسانه‌ها منتشر شد که حاکی از آن بود که رئیس دولتی که قرار بود مهرورز باشد و عدالت محور، که نه مهری ورزید و نه عدالتی را در محوریت کارهای خود قرار داد، این روزها دلمشغولی به مراتب سخت تر و بغرنج تر از زمانی که سکان‌دار دستگاه اجرایی کشور بود، دارد و به حرفه‌ای مشغول است که فقط از او برمی‌آید. داستان از این قرار است که «ارگان خبری دولت سابق در فراخوانی از طرفداران رئیس محمود احمدی‌نژاد خواسته است تصاویر سلفی خود با احمدی‌نژاد را بفرستند تا در کانال تلگرام این سایت منتشر شود.»

تا اینجای کار تنها چند علامت تعجب ساده در ذهن‌ها شکل می‌گیرد که چرا واقعا باید افراد عکس‌های خود آن هم از نوع سلفی با محمود احمدی‌نژاد را بفرستند تا در کانال تلگرام این سایت حامی منتشر شود؟!!! اما این موضوع در قبال جان کلامِ فراخوان این سایت به حاشیه رانده می‌شود چرا که مطلب اصلی در این قسمت فراخوان نهفته است که: « رئیس دولت سابق در میدان 72 نارمک آماده گرفتن سلفی با طرفدارانش است.» بدین ترتیب محمود احمدی‌نژاد بخشی از ساعات کاری اش را در زیر سایه درختی در میدان 72 نارمک یک لنگه پا می‌ایستد تا که عابری عبور کند و اگر بخت با رئیس دولت نهم و دهم یار باشد، عابر پیاده با او سلفی بگیرد. از همین روی، مردم ایران اگر از میدان 72 نارمک گذر کردید و رییس جمهور سابق کشورتان را نشسته بر روی نیمکتی یا تکیه زده بر درختی در حالی که به پهنای صورتش به شما لبخند می‌زند، مشاهده نمودید، اصلا تعجب نکنید. او در آنجا چشم به راه سلفی گرفتن با شما است.

سلفی به صرف ساندیس و سیب زمینی!

بر اساس سابقه احمدی‌نژادی‌ها می‌توان پیش بینی نمود که بعد از گرفتن عکسِ سلفی احتمالا به سلفی‌بگیران، یک گونی سیب زمینی یا یک عدد ساندیس و یا وعده آوردن نفت بر سر سفره‌ها و وام‌های چند میلیونی می‌دهند و مردمی هم که هنوز در تنگنا هستند و در حال رنج بردن از شرایطی که از خودشان به ارث رسیده است، به خاطر آن گونی سیب زمینی و آن یک عدد ساندیس حاضر به گرفتن سلفی می‌شوند. شاید هم در بنری با فونت درشت و تحریری نوشته باشند که: محل سلفی با محمود احمدی‌نژاد به همراه ساندیس و سیب زمینی!

مثلا احمدی‌نژاد محبوب است!

فراخوان سلفی با محمود احمدی‌نژاد زمانی راه افتاد که یکی از طرفداران او با حضور در آدرسی که در سایت حامی احمدی‌نژاد اعلام شده بود، نخستین عکس سلفی خود با رییس دولت نهم و دهم را منتشر کرد و دیگران را نیز ترغیب به این کار نمود. همین حرکت این طرفدار موجبات ذوق زدگی و شکوفایی استعداد یاران و نزدیکان احمدی‌نژاد را فراهم آورد و آنها را به این فکر فرو برد که چه کنیم که احمدی‌نژاد به زور به قلب‌ها نفوذ کند و در درون دلها جایی برای خود باز کند. از همین روی سایت حامی احمدی‌نژاد برآن شد که فراخوانی به راه بیندازد و از مردم بخواهد تا با رئیس دولت نهم و دهم سلفی بگیرند و سلفی هایشان را در کانال تلگرامی منتشر کنند که «مثلا احمدی‌نژاد محبوب است و گوشه‌ای از قلب‌ها را به تسخیر خود درآورده است»! در حال حاضر کانال تلگرامی سایت نزدیک به رئیس جمهور سابق دهها عکس سلفی منتشر کرده که در آنها چهره‌ها و تیپ‌های متعدد بویژه نوجوانان و کودکان با احمدی‌نژاد در حالت‌های مختلف سلفی گرفته اند.

با کمی دقت نظر، بوی تقلید و کپی برداری از این حرکت سایت حامی احمدی‌نژاد به مشام می‌رسد و با اندکی بالا و پایین کردن شبکه‌های اجتماعی و وب گردی می‌توان دریافت که این سایت چندان هم دست به کار بدیع و تازه‌ای نزده است چرا که از مدت‌ها پیش مردم به صورت و خودجوش و بر اساس علاقه و میل باطنی تصاویر خود با رئیس دولت اصلاحات را در شبکه‌های مجازی و اینترنت منتشر ساخته‌اند و نه کمپینی به راه انداخته‌اند و نه فراخوانی داده‌اند. انتشار عکسها با رئیس دولت اصلاحات کاملا به صورت خودجوش صورت گرفته است. نه اینکه با وعده وعید و در بوق و کرنا کردن و به راه اندازی کمپین و کانال تلگرامی از مردم بخواهند عکس هایشان را منتشر سازند. قطعا محمود احمدی‌نژاد از تیم رسانه‌ای و اعضای اتاق فکرش مراتب قدردانی و سپاسگزاری را به جای می‌آورد که از کاهی کوهی می‌سازند و با دادن وعده و وعید و هزاران فوت و فن دیگر رئیس دولت نهم و دهم را به زور، محبوب قلب‌ها نشان می‌دهند.

ابتدا سلفی‌هایتان را با مفسدان اقتصادی منتشر کنید!

کاش محمود احمدی‌نژاد در آن هنگام که در میدان72 ایستاده و چشم به راه عابری سلفی بگیر است، به بازخوانی آنچه بر سر کشور آورد و برای دولت یازدهم به ارث گذاشت می‌پرداخت و از یاران و نزدیکانش هم می‌خواست که تصاویر او را با محمدرضا رحیمی که امروز در پشت میله‌های زندان قرار دارد و دیروز معاون اولش بود و فردی بود که احمدی‌نژاد بر سرش قسم می‌خورد، بابک زنجانی که در دولت او زاییده شد و این روزها جلسات دادگاهش برگزار می‌شود و تا دو سال پیش وزارت نفت دولت آقای سلفی بگیر به حیاط خلوتش مبدل شده بود، محمودرضا خاوری که بعد از تخلف سه هزار میلیاردی اش امروز در کشور کانادا تن می‌آساید و تا همین چند وقت پیش مدیرعامل بانک ملی بود، مه آفرید امیر خسروی که این روزها در زیر خروارها خاک به‌سر می‌برد و تا پیش از دولت یازدهم سه هزار میلیارد از بانک صادرات تخلف کرد، را منتشر سازند و تنها یک جمله به عنوان توضیح عکس‌ها بر ذیل آنها بنویسند: مردم ایران به خاطر تمام آنچه این افراد کردند، از شما عذر می‌خواهم.

http://aftabeyazd.ir/?newsid=25615

ش.د9405464

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات