صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲  ، 
کد خبر : ۲۹۳۱۹۷

اخبار

۱- ردّ پای تشیّع ‌انگلیسی برای اختلاف‌افکنی از طریق سینما
به تازگی یاسر الحبیب یکی از چهره‌های مشهور فرقه انحرافی تشیع انگلیسی طی سخنانی در شبکه ماهواره‌ای «فدک» که با حمایت مالی انگلستان و جریان‌های مخالف وحدت در بین مسلمانان اداره می‌شود، از ساخت فیلمی به نام «یوم‌العذاب» پرده برداشت و گفت: «این فیلم که برجسته‌ترین کارگردان‌ها و هنرمندان غربی آن را تهیه خواهند کرد، به تبیین زندگی حضرت زهرا(س)، به ویژه دوران پس از رحلت پیامبر اکرم(ص) خواهد پرداخت. مردم جهان برای نخستین‌بار در این فیلم خواهند دید که چگونه خلیفه اول و همراهانش به منزل آن حضرت حمله بردند و حرمت ایشان را شکستند! این فیلم سبب تخریب شخصیت اسطوره‌ای خلفا (شیخین) خواهد شد... و فرق بین اسلام واقعی و اسلام انحرافی (اسلام سقیفه) را نشان خواهد داد... قسم خورده‌ایم که انتقام حضرت زهرا(س) را خواهیم گرفت.» در پی انتشار این اخبار در چند روز اخیر حضرات آیات مراجع عظام تقلید علوی گرگانی، مکارم شیرازی، نوری همدانی، جعفر سبحانی و صافی گلپایگانی ساخت آثاری از این قبیل را زمینه‌ساز اختلاف‌افکنی برشمردند و آن را جایز ندانستند.
۲- پیگیری ماجرای فریدون درکمیسیون اصل۹۰
 سیدحسین نقوی حسینی، نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر لابی‌گری حسین فریدون، برادر و دستیار رئیس‌جمهور در انتصاب مدیران عامل میلیاردی بانک‌ها، گفت: بر اساس اخبار رسیده، آقای فریدون در انتصاب مدیران عامل بانک‌ها اختیاراتی داشته و با لابی‌گری آنها را در جایگاه مدیرعاملی می‌نشانده است. نقوی حسینی تصریح کرد: وی با این لابی‌گری موجب سوءظن‌ها شده و چهره دولت را مخدوش کرده است. سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره اقدامات مجلس برای برخورد با این‌گونه لابی‌گری‌ها و تخلفات، گفت: خانه ملت مسئولیت این موضوع را برعهده کمیسیون اصل ۹۰ گذاشته و این کمیسیون در نظر دارد تا همه ابعاد مسئله را بررسی و نتیجه را برای مردم بازگو کند.
۳- اعلام آماده‌باش در اداره‌های پلیس سراسر آمریکا
اداره‌های پلیس سراسر آمریکا پس از تیراندازی‌های روز پنجشنبه به سمت افسران پلیس در «دالاس» از شهرهای ایالت «تگزاس» به حالت آماده‌باش درآمده‌اند. به گزارش روزنامه «یو‌اس‌ای‌ تودی»، این اتفاق پس از آن رخ داد که اعتراضات مردمی علیه نژادپرستی در شهر «دالاس» آمریکا به کشته شدن دست‌کم پنج افسر پلیس و زخمی شدن شش نفر دیگر به ضرب گلوله منجر شد. دالاس، یکی از چندین شهر آمریکا بود که در اعتراض به قتل نژادپرستانه دو سیاه‌پوست طی روزهای گذشته در آن تظاهرات برگزار می‌شد. پس از تیراندازی‌های دالاس، اداره پلیس نیویورک، تدابیر امنیتی را افزایش داده و از افسران پلیس خواسته است از انجام مأموریت‌های گشت‌زنی تک‌نفره خودداری کنند.
۴- کدام وزارتخانه‌ها فیش‌های نجومی داشته‌اند؟
گزارش کمیته ویژه‌ای که پس از ابلاغ رئیس‌جمهور و به دستور اسحاق جهانگیری به منظور بررسی همه‌جانبه مسئله فیش‌های حقوقی، زمینه‌ها، ابعاد و موارد مختلف آن تشکیل شده بود، منتشر شد. در بخشی از این گزارش آمده است: «وجود مواردی از پرداخت‌های غیرمتعارف در بخش‌هایی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت امور اقتصاد و دارایی، وزارت نفت و وزارت صنعت، معدن و تجارت مشاهده شد که با توجه به ماهیت تخصصی آنها، بررسی و تصمیم‌گیری درباره آنها نیازمند زمان و دقت بیشتری است که وزرای مربوط موظف شدند با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تصمیمات لازم را در این‌باره اتخاذ نمایند.»
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات