حماسه و جهاد >>  حماسه وجهاد >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳  ، 
کد خبر : ۲۹۳۶۹۳
به میزبانی قرارگاه عاشورا در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود:

دومین یادواره شهدای اطلاعات نیروی زمینی سپاه

در این مراسم که با حضور مسئولین لشکری و کشوری، خانواده های معظم شهدا و پیشکسوتان اطلاعات برگزار می‌شود؛ سرلشکر پاسدار سیدیحیی صفوی مشاور عالی و دستیار ارشد نظامی فرماندهی معظم کل قوا سخنرانی خواهد کرد.
حماسه و جهاد / به گزارش پایگاه بصیرت پنجم مردادماه همزمان با سالروز پیروزی رزمندگان سلحشور اسلام در عملیات غرور آفرین مرصاد دومین یادواره شهدای اطلاعات نیروی زمینی سپاه به میزبانی قرارگاه عاشورا(استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان) در دانشگاه تبریز برگزار می‌گردد.

دومین یادواره شهدای اطلاعات نیروی زمینی سپاه

در جریان برگزاری این یادواره، مخاطبان با ویژگی‌ها و خصوصیات اخلاقی و رفتاری 147 شهید از سه استان یادشده در قالب کتاب جامع آشنا خواهند شد و در این میان به 9 شهید شاخص یعنی شهیدان محرمی علافی، منصور سودی، ابراهیم اصغری، حمید الهیاری، سیدمنصور فرقانی،  احمد(حسینقلی) قهرمانی، رضا قلی نخستین حسینی، بهمن محبوبی کهق و حسین محمدیان شادباد که هرکدام فرماندهی شاخص و مردی غیور از جنس بزرگمردی و حماسه آفرینی بودند؛ برنامه‌هایی برای معرفی هر چه بیشتر این شهدای گرانقدر برگزار خواهد شد.

دومین یادواره شهدای اطلاعات نیروی زمینی سپاه

شایان ذکر است در این مراسم که با حضور مسئولین لشکری و کشوری، خانواده‌های معظم شهدا و پیشکسوتان اطلاعات برگزار خواهد شد؛ سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی مشاور عالی و دستیار ارشد نظامی فرماندهی معظم کل قوا به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات