تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴  ، 
کد خبر : ۲۹۴۰۲۹

آیا سردارسلیمانی درعملیات موصل شرکت می‌کند؟

سخنگوی بسیج مردمی عراق با تأکید بر مشارکت نیروهای این تشکل در عملیات آزادسازی موصل، ابراز امیدواری کرد که ژنرال قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران هم در این نبرد در کنار نیروهای بسیج مردمی حضور یابد.
به گزارش گروه بین الملل بصیرت به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، احمد الاسدی در مصاحبه با "غد پرس" گفت: امیدواریم ژنرال قاسم سلیمانی در عملیات آزادسازی موصل حضور داشته باشد چون ایشان در هر منطقه ای که حاضر شده اند آن منطقه به سرعت آزاد شده و خسارات هنگفتی به دشمن داعشی وارد آمده است. او یک نابغۀ نظامی است که این روزها به شدت به وجودش نیاز داریم.
الاسدی تأکید کرد که وجود سردار سلیمانی در جنگ علیه داعش به معنای حمایتی همه جانبه از سوی ایران است و سلیمانی هم مشاور نظامی بسیج مردمی و هم ارتش و نهاد مبارزه با تروریسم و پلیس فدرال و تمام تشکیلاتی است که با داعش در حال مبارزه اند.
سخنگوی بسیج مردمی عراق خاطرنشان کرد، حضور سردار سلیمانی در این عملیات می تواند تمام موانعی را که در مسیر پیروزی و نابود کردن دشمن داعشی وجود دارد به خصوص در زمینۀ تهیۀ سلاح از بین ببرد.
وی در پاسخ به سؤالی دربارۀ احتمال حساس شدن اهالی موصل نسبت به حضور یک مستشار ایرانی در این عملیات گفت: " بیشتر مردم، قدردان این اقدام هستند ولی حاج قاسم سلیمانی کسی است که تصمیم نهایی و درست را اتخاذ خواهد کرد".
الاسدی افزود: "ولی باید میان خواست ملی و خواست کسانی که در تلاش برای جلوگیری از موفقیت عملیات هستند، تفاوت قائل شد. گروه دوم تلاش می کنند از هر راهی از جمله رنگ و بوی قومیت و مذهبی دادن به این عملیات، باعث شکست آن شوند اما حقیقت این است که ما می بینیم مردم موصل در دست تروریست های داعش اسیرند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات