فرهنگی >>  فرهنگی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷  ، 
کد خبر : ۲۹۴۷۰۳
در یک حرکت فرهنگی خودجوش شکل‌ می‌گیرد:

دعوت به جشن سررسیدهای سفید

با هدف تأمین بخشی از نیاز کودکان منطقه بلوچستان به نوشت‌افزار، جشن «سررسیدهای سفید» به همت فعالان فرهنگی برگزار می‌شود.
گروه فرهنگی / به گزارش پایگاه بصیرت نیاز مبرم کودکان مناطق دورافتاده در روستاهای عمدتا صعب العبور استان‌ سیستان و بلوچستان به نوشت افزار قابل استفاده برخی از فعالان فرهنگی را بر آن داشت تا ضمن ایجاد کمپینی برای یاری این کودکان دست به کار شوند.
کمپین «جشن سررسیدهای سفید» در همین راستا و به همت فعالان فرهنگی در کانال‌های مجازی راه‌اندازی شده است. به گفته مجریان این طرح، استفاده نامناسب و بعضا نو ماندن بسیاری از سررسیدهایی که در ابتدای هر سال از طرف سازمان‌ها و ارگان‌ها و یا در قالب هدایای تبلیغاتی به افراد مختلف هدیه می‌شود؛ می‌تواند پاسخگوی نیاز عمده‌ای از کودکانی باشد که در روستاهای سیستان و بلوچستان به دفتر و کاغذ سفید برای نوشتن تکالیف و مشق‌هایشان نیاز دارند.

دعوت به جشن سررسیدهای سفید

این طرح با استقبال خوب مردمی در سال‌ گذشته در محدوده‌ی کوچکی از شهر تهران برگزار شد و نظر به اینکه امسال نیز این طرح با استقبال چشمگیر مردمی روبرو خواهد شد؛ از این رو افراد می‌توانند سررسیدهای نو مانده و استفاده نشده خود را فردا در تاریخ اول شهریور رأس ساعت 20 به نشانی بوستان طالقانی (بزرگراه حقانی - جنب مترو حقانی) به متصدیان این امر خداپسندانه و خیرخواهانه تحویل دهند.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات