صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶  ، 
کد خبر : ۲۹۵۱۸۷

گزارش روز/ اول مسئولان

«مجلس نماد انقلابی‌گری است و استفاده از محصولات لوکس و خارجی در شأن بهارستان نیست و جای تأسف دارد. مجلس باید در تعمیرات از تولیدات داخلی استفاده کند و نماد اقتصاد مقاومتی باشد.»
پایگاه بصیرت / سیدفخرالدین موسوی
یادداشت: در روزهای گذشته رسانه‌ها تصاویری را منتشر کردند که نشان می‌دهد، برای بازسازی فضای ساختمان مجلس شورای اسلامی کفپوش‌های ساخت ایالات متحده آمریکا خریداری شده است! موضوعی که با انتقاد تعدادی از نمایندگان مجلس روبه‌رو شده است؛ چنانچه حسن نوروزی، سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس هم نسبت به استفاده از کفپوش‌های آمریکایی در تعمیرات مجلس می‌گوید: «مجلس نماد انقلابی‌گری است و استفاده از محصولات لوکس و خارجی در شأن بهارستان نیست و جای تأسف دارد. مجلس باید در تعمیرات از تولیدات داخلی استفاده کند و نماد اقتصاد مقاومتی باشد.»
مسئله‌ای که آن را می‌توان اتفاقی در حدّ یک فاجعه دانست! در حالی که رهبر معظم انقلاب سال‌هاست از توجه به تولید داخلی و حمایت از سرمایه و کار ایرانی سخن می‌گویند و مدام بر ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی تأکید می‌کنند، شاهد آن هستیم که در مرکز تصمیم‌گیری و ریل‌گذاری اقتصادی کشور، تصمیماتی برخلاف اصول اقتصاد مقاومتی گرفته می‌شود! آیا ممکن است مجلس که نماد قانون‌مداری است و باید کشور را در مسیر تحقق موضوع اقتصاد مقاومتی قرار دهد، خود به این اصول و قوانین پایبند نباشد و در این مسیر موفقیت به دست آورد؟! آیا می‌توان در مجلس شورای اسلامی در خرید یک کالای ساده، مانند کفپوش نگاه و توجه به ساخت کشورهای خارجی باشد، اما توقع داشت که مردم کالای ایرانی بخرند! بالاتر از این چطور ممکن است بر روی کفپوش‌های آمریکایی قدم زد و شعار ضد استکباری و مقابله با آمریکا را سر داد و به نتیجه دست یافت! برای تحقق شعار ضد استکباری شرط اول تغییر نگرش معطوف به خارج از مرزهاست که مطمئناً این تغییر باید از مسئولان و صاحب‌منصبان در مجلس، دولت و دیگر دستگاه‌ها آغاز شود که گفته‌اند: «الناس علی دین ملوکهم».
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات