سیاسی >>  سیاسی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰  ، 
کد خبر : ۲۹۶۰۴۰
مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در گفتگو با شبکه المیادین:

دلخوش‌ها و دلواپسان در یک طرف ایستاده‌اند

غلامعلی حدادعادل مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در گفتگو با شبکه المیادین لبنان اظهارداشت:امروز هم دلخوشهای دیروز و هم دلواپسان دیروز در یک طرف ایستاده اند و شاهد بدعهدی غربیان و امریکایی ها هستند. موضوع ما امروز محکوم کردن تیم مذاکره کننده نیست بلکه بدعهدی طرف مذاکره مسئله است.
پایگاه بصیرت / پایگاه بصیرت/گروه سیاسی

امروز هم دلخوش‌های دیروز و هم دلواپسان دیروز در یک طرف ایستاده‌اند و شاهد بدعهدی غربیان و آمریکایی‌ها هستند.به گزارش گروه سیاسی سایت بصیرت  غلامعلی حدادعادل، در گفتگو با شبکه المیادین لبنان با بیان اینکه مشکل غربیان با ایران مشکل آنان باحق وحقیقت است گفت: صداقت وحقیقت باعث شد ملتی پشت سرنظامی قراربگیرد واگراین الگو رواج پیداکند منافع آنان به خطرمی افتد از این رو تلاش می کنند هم چهره ایران راخراب کنند وهم دشمنان ایران را حمایت نمایند.

وی افزود: غربی ها سعی دارند انقلاب اسلامی رامنزوی کنند واز ابزار مختلف هم استفاده میکنند در این شرایط وجود سیدحسن نصرالله دریک کشورعربی باعث شده تانسخه عربی انقلاب اسلامی را شاهد باشیم و همین باعث دشمنی دول استکباری با او شده است.

حدادعادل با اشاره به اینکه روحی که درکالبد انقلاب اسلامی است فراتر از بگومگوهای جناحی در داخل ایران است که صرفا ناشی از اختلاف نظرسیاسی است، ادامه داد: استکبار هیچ گاه ازدشمنی با ایران دست برنداشته است. زمانی جنگ تحمیلی بود وامروز نسخه دیگری راتجربه میکنند.

حدادعادل گفت: تصورمیکنند اگر ایران درفشار اقتصادی قرارگیرد ملت از نظام جدا میشوند اما مردم وقتی میبینند کسی وعده اقتصاد میدهد اما استقلالشان به خطر می افتد تحریمها راتحمل میکنند.

وی با اشاره به اینکه آنچه امروز آمریکا راتضعیف کرده رفتار آنان در سوریه، عراق و افغانستان است، خاطرنشان کرد: امریکا امروز در ذهن مردم ایران شکست خورده وهیچ اعتمادی به انان نیست.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اسلام امروز قدرت بسیج کننده خود را در منطقه نشان داده است. بدخواهان کشورهای منطقه با علم کردن داعش وتجهیز آن سعی دارند مذهب را در مقابل مذهب قراردهند اما مردم تفاوتها را حس کردند وامروز مقاومت درمقابل نسخه تقلبی درجای جای کشورهای اسلامی قابل مشاهده است.

حدادعادل با بیان اینکه انقلاب اسلامی دیروز و امروز مصون از آسیب نیست گفت: اگرغفلت کنیم از راه و روش امام خمینی و یا در اجرای رهنمودهای رهبری تعلل کنیم حتما دچارآسیب خواهیم شد.

وی با طرح این سوال که درموضوع برجام از گفتگو با امریکا چه نتیجه ای حاصل شد، ادامه داد: شاهدیم که امروز نقض عهد کرده اند و نشان می دهد ملت حق داشت که حاضر به گفتگو نبود و بدبین به آنها بودیم.

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: امروز هم دلخوشهای دیروز و هم دلواپسان دیروز در یک طرف ایستاده اند و شاهد بدعهدی غربیان و امریکایی ها هستند. موضوع ما امروز محکوم کردن تیم مذاکره کننده نیست بلکه بدعهدی طرف مذاکره مسئله است.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اصول رهبری آیت الله خامنه ای مطابق رهبری امام خمینی است و تفاوت بنیادین ندارد گفت: اداره ایران در  ۲۷ سال اخیر وتشخیص درست مبتنی برعقل ومنطق نشان از روش درست ایشان در سیاست داخلی وخارجی است. رهبر انقلاب دیدگاههای خود را با استدلال با ملت مطرح میکند و دین وقانون اساسی ملاک رفتار و عمل ایشان است.

حدادعادل با اشاره به اینکه چشم انداز آینده ایران بستگی به تلاش ما دارد خاطرنشان کرد: تلاش ما در حوزه جنگ نرم و فرهنگی از جمله آن به شمار می رود که باید پابه پای مقاومت دربرابر خطرهای نظامی پیش رود.

منبع: وبگاه شخصی دکتر غلامعلی حداد عادل

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات