صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳  ، 
کد خبر : ۲۹۶۳۸۴

گزارش روز/ دمیدن در کالبد مرده

حدود دو سال پیش که صدای خنده و... فرمانداران و استانداران دولت یازدهم در زمانی که آیت‌الله جنتی در همایش سراسری فرمانداران درباره ضرورت مقابله با جریان فتنه سخن می‌گفت، در خبرگزاری‌ها منتشر شد[...]
پایگاه بصیرت / سیدفخرالدین موسوی
یادداشت: حدود دو سال پیش که صدای خنده و... فرمانداران و استانداران دولت یازدهم در زمانی که آیت‌الله جنتی در همایش سراسری فرمانداران درباره ضرورت مقابله با جریان فتنه سخن می‌گفت، در خبرگزاری‌ها منتشر شد و انتقادات فراوانی را بر انگیخت، نیروهای انقلابی و جریان‌های دلسوز کشور با هشدار نسبت به حضور حامیان فتنه‌گران در سطوح مختلف دولت، به ویژه وزارت کشور هشدار دادند؛ اما دولت بی‌تفاوت از کنار این مسئله عبور کرد تا بار دیگر در نشست فصلی احزاب و گروه‌های سیاسی استان البرز با حضور مدیرکل سیاسی وزارت کشور و جمعی از مسئولان استانداری البرز در محل سالن شهدای دولت استانداری شاهد تمجید و تشویق از فتنه‌گران باشیم. در یک نمونه، نماینده حزب اعتماد ملی ضمن دفاع از حزب متبوع خود دفاع تمام قدی از یکی از سران فتنه کرد که در حصر به سر می‌برد و ادامه داد: «حزب اعتماد ملی با رهبری وی شکل گرفته و با تمام توان مسیر خود را ادامه خواهد داد و امیدوار است که به زودی شرایط برای آزادی آنها فراهم شود!!» وی همچنین در ادامه درخواست کرد، هر چه سریع‌تر رفع حصر از سران فتنه صورت گیرد تا برای آزادی آنها شادی کنیم که گفته‌های وی با تشویق برخی از حضار روبه‌رو شد!
اما اینکه چرا عده‌ای در بدنه دولت تدبیر و امید با وجود همه هشدارها و دانستن این موضوع که فتنه گناه نابخشودنی است و رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان خط قرمز کشور و انقلاب یاد کردند، همچنان از آن حمایت می‌کنند، سؤالی است که باید حسن روحانی و اعضای دولت به آن پاسخ دهند. بسیاری معتقدند، دولت حسن روحانی که امیدی به عملکرد چهار ساله دولت خود ندارد، قصد دارد با رسانه‌ای کردن چنین جلساتی و معرفی وزرایی که درباره حضورشان در فتنه بحث‌های فراوانی وجود دارد، بار دیگر در کالبد مرده فتنه ۸۸ بدمد تا فضایی را به وجود آورد و در آن بتواند حداقل رأی افرادی را که همچنان دل در گرو فتنه ۸۸ دارند، به دست آورد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات