فرهنگی >>  سبک زندگی اسلامی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲  ، 
کد خبر : ۲۹۶۸۴۷

ورود حسین الله کرم و انصارحزب الله به پرونده قاری مشهور

در ادامه این بیانیه آمده است: «الف- اگر فردى در دفتر رهبرى با سوءاستفاده از دفتر به حمايت از طوسى برخاسته و يا در ايام محاكمه او را در مجالسى با حضور رهبرى يا در افتتاحيه مجلس كنونى و... شركت داده‌، به اتهام وهن دفتر رهبرى محاكمه گردد.

به نقل از خبرآنلاین، روزنامه شرق نوشت: بعد از گذشت نزدیک به دو ماه از رسانه‌ای‌شدن ماجرای «سعید طوسی»، کانال خبری انصارنیوز، بیانیه‌ای درباره فساد اخلاقى سعید طوسى و حامیان او منتشر کرده که «حسین الله‌کرم»، رئیس شورای هماهنگی حزب‌الله هم آن را در صفحه اینستاگرام خود بازنشر کرده است.

 در بیانیه انصار حزب‌الله درباره سعيد طوسي آمده است: چندى است صداى آمريكا، BBC و... با پرداختن به فساد اخلاقى فردى به نام سعيد طوسى تلاش دارند از يك‌سو مكيت اسلام و قرآن را زير سؤال برده و از طرف ديگر دفتر رهبرى را حامى متخلف معرفى كنند. گرچه طرح و گسترش فحشا در مكتب اسلام حرام است؛ اما به‌خاطر مقابله با اتهامات گسترش‌يافته توجه همگان را به نكات زير جلب مى‌نماييم.
١- سعيد طوسى قارى قرآن و وابسته به شوراي‌عالى قرآن است كه در آموزش نوجوانان فعال بوده، متهم مي‌باشد كه در سفر به مسابقات تركيه با يكى از نوجوانان ارتباط جنسى گرفته است. اين در حالى است كه مقررات شوراي‌عالى قرآن اجازه سفر بدون خانواده را به نوجوانان نمى‌دهد. 

٢- پرونده شكايت خانواده نوجوان فوق به اتهام فاعليت طوسى در قوه قضائيه تشكيل مى‌شود كه متهم طى مراحل بازپرسى، دادگاه بدوى، تجديد نظر و... تبرئه مى‌شود.

٣- خانواده‌هاى شاكى نوجوانان ديگرى به پرونده مى‌پيوندند يا پرونده ديگرى مبنى ‌بر سه اتهام فاعليت، تشكيل خانه فساد و دعوت به فحشا عليه طوسى تشكيل مى‌شود كه در مراحل بازپرسى، دادگاه بدوى و... طوسى از دو اتهام اول تبرئه و در اتهام سوم به چهار سال زندان محكوم مى‌شود. اين پرونده در مراحل تجديد نظر و... در حال دنبال‌شدن است.

٤- بى‌ترديد رسيدگى به اين پرونده مانند ديگر پرونده‌ها در قوه قضائيه به نتيجه خواهد رسيد؛ اما لازم است مدعى‌العموم علاوه بر درخواست اشد مجازات براى طوسى، در دفاع از مكتب اسلام و قرآن و دفتر رهبرى، پرونده ديگرى عليه حاميان وى تشكيل دهد، زيرا كلاس‌هاى قرآن در محله‌ها و مساجد با كاهش حضور نوجوانان روبه‌رو است و خانواده‌هاى تحت‌ تأثير مطالب فوق‌الذكر ممانعت دارند. ضمن اينكه دشمن مى‌كوشد با ارتباط‌دادن موضوع به دفتر رهبرى، علاوه بر وهن اسلام، محبوبيت رهبرى را كاهش دهد. آنها به‌خوبى مى‌دانند كه مشروعيت دفاع از سوريه و عراق و شهادت مدافعان حرم به حكم رهبرى است، ازاين‌رو مدعى‌العموم را دعوت به انجام مطالب زير داريم.» 

در ادامه این بیانیه آمده است: «الف- اگر فردى در دفتر رهبرى با سوءاستفاده از دفتر به حمايت از طوسى برخاسته و يا در ايام محاكمه او را در مجالسى با حضور رهبرى يا در افتتاحيه مجلس كنونى و... شركت داده‌، به اتهام وهن دفتر رهبرى محاكمه گردد.

ب- شوراي‌عالى قرآن يا هر دستگاهى از جمله صداوسيما، مجلس كنونى و... اگر با اطلاع از پرونده اتهام طوسى، اقدام به حمايت از وى و اجراى برنامه توسط طوسى داشته‌اند را به اتهام وهن مكتب اسلام و قرآن محاكمه نمايد».

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات