مرکزی >>  عمومی >> آخرین مطالب
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲  ، 
کد خبر : ۲۹۶۹۳۶

بازی با مشت بسته

با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری مهم ترین سوالی که در ذهن مردم ایجاد می شود این است که چه کسی برای انتخابات نامزد می شود.
پایگاه بصیرت / امیر آزاد

با نزدیک شدن به  انتخابات ریاست جمهوری مهم ترین سوالی که در ذهن مردم ایجاد می شود این است که چه کسی برای انتخابات نامزد می شود.در حال حاضر که تقریبا 6 ماه تا انتخابات زمان باقی مانده است،جریان اصلاح طلب و حامیان دولت از بی رقیب بودن آقای روحانی صحبت می کنند و  دلیل اینکه گزینه ای برای رقابت با ایشان وجود ندارد و هر گزینه ای در رقابت با آقای روحانی محکوم به شکست است،ایشان را پیروز انتخابات ریاست جمهوری 96 می دانند.
اما با توجه به اتخاذ سیاست مشت بسته و عدم معرفی کاندیدا توسط جریان ارزشی و انقلابی و مطرح شدن لیست بلند بالایی از افراد مختلف و از طرفی عطش طرفداران برای معرفی کاندیدا بهترین اقدام در توجیه مردم این است که:

1 _ شرایط بد اقتصادی و مجموعه سیاستهای نادرست دولت فعلی و روحیه اشرافی و وادادگی آنان را برای مردم تشریح کرد و ثابت کنیم که این دولت نه می تواند و نه برنامه ای برای حل این مشکلات دارد.

2 _ ثابت کنیم که تنها راه حل مشکلات بازگشت به روحیه انقلابی و عملکرد انقلابی است همان روحیه ای که انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و کارهای بزرگ را با آن انجام دادیم و این کار از دولت فعلی بر نمی آید.

3 _ خیلی حساس روی فرد خاص نباشیم که چه کسی می آید تا انقلاب اسلامی را از این وضعیت خطیر عبور دهد بلکه به یک تیم انقلابی باشیم تا گرفتاری رییس جمهور سابق هم پیش نیاید پس مهم نیست چه کسی می آید مهم این است که چه تیمی و با چه روحیه ای می آید .
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات