صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷  ، 
کد خبر : ۲۹۷۲۶۴

اخبار کوتاه 23 آذر

اخبار کوتاه
لیلی بروجردی، رئیس کمیته زنان و جوانان مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: درآمد ۵۷ درصد از خانواده‌ها را یک نفر و درآمد ۵/۱۵درصد را دو نفر تأمین می‌کنند؛ در ۲۴ درصد خانواده‌ها هم هیچ فرد شاغلی وجود ندارد. وی با اشاره به آمار افراد ازدواج نکرده، گفت: تا پایان سال ۱۳۹۳، ۱۲ میلیون دختر و پسر هرگز ازدواج نکرده بودند که این آمار مربوط به پسران تا ۳۵ سال و دختران تا ۳۰ سال می‌شود؛ البته این آمار از ۳۵ تا ۵۰ سالگی به ۵/۱ میلیون نفر تنزل پیدا می‌کند و پس از ۵۰ سالگی به ۱۵۰ هزار نفر می‌رسد.
در آمارهای گمرک و فهرست اقلام وارداتی به کشور، کالاهای مصرفی و غیر ضروری فراوانی مشاهده می‌شود که یکی از این موارد، دندان مصنوعی است. بر اساس آمار رسمی گمرک در هشت ماهه منتهی به آبان امسال، بیش از ۱۵ تن دندان مصنوعی و پروتزهای دندان به کشور وارد شده است. گفتنی است، برای این حجم از واردات ۱۴ میلیون و ۸۳۲ هزار و ۴۲۲ دلار ارز از کشور خارج شده است.
محمود صادقی، نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس با اشاره به بحث حقوق‌های نجومی، گفت: راه‌حل مبارزه با حقوق‌های نجومی این است که همه مسئولان فیش‌های حقوقی‌ خود را در اینترنت بگذارند. مطمئن باشید نه آمریکا تجاوز می‌کند و نه اتفاق خاصی می‌افتد.  این عضو فراکسیون امید در ادامه افزود: البته حقوق نمایندگان متفاوت است و بسته به تعداد دفترهای ارتباط مردمی در حوزه انتخابیه و دیگر مسائل حدود ۱۷ تا ۲۱ میلیون تومان است.
منوچهر ملکیانی‌فر، رئیس اتحادیه پیمانکاران ایران ‌در همایش مدیران و مسئولان قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و تأکید رهبر معظم انقلاب بر عملیاتی شدن این سیاست‌ها اظهار داشت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) شاگرد اول اقتصاد مقاومتی است و مجموعه فعالیت‌های این قرارگاه به مقاوم‌سازی کشور در برابر هجمه‌ها و اتفاقات اقتصادی منجر شده است.
مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در نشست مشترک با نمایندگان سمن‌های استان کرمانشاه گفت: تاکنون ۱۵۰۰ سازمان مردم نهاد(سمن) در دولت یازدهم در کشور ایجاد شده است. افزون بر این، درصدد هستیم تعداد سازمان‌های مردم نهاد را تا اوایل سال آینده به دو هزار مورد برسانیم.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات