صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸  ، 
کد خبر : ۲۹۷۴۸۶

اخبار کوتاه سه‌شنبه 30 آذر

آیت‌الله جنتی ضمن ابراز تأسف از پدیده فیش‌های حقوقی نجومی، گفت: ظاهراً حقوق‌های ۵۰ میلیونی فقط پرداخت‌های رسمی است و برخی افراد، به طور غیر رسمی در قالب وام یا پاداش، دریافت‌های کلان بسیاری داشته‌اند و اکنون هم متأسفانه برخی توجیه می‌کنند که این پرداخت‌ها، غیر قانونی نبوده است. وی افزود: من تعجب می‌کنم که چطور مقامات مافوق از این پدیده خبر نداشتند، البته با دفاعی که از این پرداخت‌ها می‌شود، گویا خبر داشتند و به این پرداخت‌ها هم راضی بودند!
بنا بر عکس منتشر شده در اینستاگرام ابراهیم یزدی، محمد هاشمی از طرف هاشمی رفسنجانی به ملاقات یزدی رفته و ضمن آرزوی سلامتی برای وی، کتابی قطور را که گویا خاطرات مصور هاشمی رفسنجانی است، به وی هدیه داده است. ملاقات محمد هاشمی با رئیس گروهک نهضت آزادی در حالی است که وی سال گذشته از حزب کارگزاران جدا شد و علت این جدایی را پیروی از مکتب امام خمینی(ره) توصیف کرد!
حداد عادل در همایش «پیش‌دبستانی زیربنای توسعه عدالت آموزشی پایدار» گفت: بهترین عدالت، عدالت آموزشی است؛ چرا که یک رفاه مستمر ایجاد می‌کند. رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی افزود: سیاست نظام جمهوری اسلامی، حفظ زبان‌های محلی و قومی است، به گونه‌ای که صداوسیما باید حداقل هشت ساعت به زبان محلی توجه داشته باشد.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پس از پایان سفرش به تهران و دیدارهایش با مقامات ایرانی گفت: ضمن درخواست از ایران مبنی بر توضیح درباره طرح‌های تولید پیشران‌های هسته‌ای برای حمل‌ونقل دریایی، بر رعایت کردن نیازمندی‌های مرتبط با توافق جامع پادمان و پروتکل الحاقی و برنامه جامع اقدام مشترک تأکید شد.
*****
معاونت سیاسی سپاه در آستانه سالروز حماسه عظیم ۹ دی و هفته بصیرت برگزار می‌کند
نکوداشت سردار بصیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
«حاج‌حسن شایانفر»
سخنرانان: محمدحسین صفارهرندی،
عباس سلیمی‌نمین و قاسم تبریزی
زمان: چهارشنبه اول دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۴
مکان: خیابان پیروزی، خیابان پنجم نیروی هوایی، بعد از فلکه دوم، کوچه شهید اقدسی، پلاک ۷ ساختمان صبا
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات