تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴  ، 
کد خبر : ۲۹۸۷۶۹

بازشناسی رفتاری یهودیان صهیونیست

پایگاه بصیرت / مصطفی المالح/ ترجمه: سیدمحسن ساری

(روزنامه جمهوري اسلامي ـ 1394/11/17 ـ شماره 10522 ـ صفحه 6)

مشکل یهود و صهیونیسم از جمله خطرناک‌ترین و پیچیده‌ترین مشکلات عصر نوین است و این خطر، امت‌اسلامی را واقعاً تهدید می‌کند. قضیه فلسطین نیز که برخاسته از مشکل یهود است ممکن است بزودی توسط کسانی که ادعای سرپرستی و توجه به آن را داشتند به تباهی نزدیک شود.

یهودیان به دور خود هاله عظیمی ایجاد کرده‌اند که کاملاً عاری از صحت است زیرا صهیونیستها افرادی فریبکار و تحریف‌گر هستند و در این دوره خود را به صورتی قدرتمند و عظیم نمایانده و ادعا می‌کنند که کشوری شکست‌ناپذیرند و به فلسطین آمده‌اند که تا ابد باقی بمانند.

براین اساس، بسیاری از مسلمانان و عربها را فریب داده و قدرت نگرش و تحلیل را از آنها ستانده‌اند. قرآن کریم شخصیت واقعی آنان را مشخص کرده است؛ شخصیتی پیچیده، تحریف‌گر، آشفته، حسود که نه دین دارند، نه اخلاق، نه عقیده و نه انسانیت.

باز پس گیری فلسطین از دست صهیونیستها ویهودیان فریبکار باید مراحلی را طی کند:

1 - در این مرحله باید بسیار قدرتمندتر از گذشته شد و گفتار و نوشتار ما باید به سطحی برسد که شایسته قضیه فلسطین باشد.

2- تجربه یهودیان را در این مرحله مورد بررسی قرار دهیم. آنها بر این باورند که فلسطین وطن‌شان است و برای بازگشت به وطن تلاش زیادی کرده‌اند. آنها در مورد فلسطین کتابها، مقاله‌ها و پژوهش‌های زیادی نوشته و منتشر کرده‌اند. آنها نوشته‌های خود را به زبان‌های مختلف منتشر ساختند و توانستند افرادی بسیاری را متوهّم سازند که حق با یهودیان است و بدین ترتیب رجال و دولتمردان و ملتها نه فقط در غرب که حتی بسیاری از عربها و مسلمانان با این حقایق دروغین فریب خوردند.

3 - درگیری با یهودیان از پیچیدگی به مرحله خطرناکی رسیده است و مبارزه با آن به تفکر، ایثار جان و مال و قلم‌های صادق نیازمند است.

نمونه‌های انحراف در شریعت یهود

نمونه‌های انحراف در شریعت یهود بسیار زیاد است و بارزترین آن، پذیرفتن و اصرار برنژاد‌پرستی است. صهیونیستها خود را امّت برگزیده خدا تلقی می‌کنند و به همین دلیل است که اعتقاد دارند دیگر امّتها فروتر از آنها می‌باشند. یهودیان با این تفکر، قوانین خود را شکل داده و ریشه نژادپرستی را در خود تقویت کرده‌اند.

به طور مثال طبق شریعت یهود، کشتن یهودی توسط یهودی دیگر و یا بیرون‌راندن یهودی توسط یهودی دیگر حرام است منتها تهاجم به دیگر ملتها خصوصاً مردم کنعان، امری واجب است. از دیگر امور واجب نزد یهودیان، گردن‌زدن همه مردان شکست‌خورده و تحت تملک قراردادن زنان و کودکان و غارت همه اموال و دارائیهای ملت شکست‌خورده است «سفر تثنیه».

صهیونیستها تاریخ را به سود خود تحریف می‌کنند

صهیونیستها امین نیستند زیرا هرچیزی که نزد آنها به امانت گذاشته شود خیانت کرده و نقض عهد می‌کنند. یهود به مقررات تعدّی کرده و آنرا به شدت تحریف کردند. بدین ترتیب تورات را از یک کتاب آسمانی به کتابی ساخته دست بشر تبدیل کردند و زمانی که به تاریخ و زندگی خود می‌رسیدند طبق میل خود، تورات را تحریف کردند. ما این مورد را در تورات به وضوح می‌بینیم. در تورات جانبداری را کاملاً ً‌حس می‌کنیم به عبارت دیگر یهود طبق گفته خودشان در تورات ملتی باهوشِ برتر و فرزندان و محبوب خداوند هستند و خداوند متعال، جهان را به خاطر آنها آفریده و تحت امرشان قرار داده و همه امتها باید برده یهودیان باشند.

با این اوصاف، یهودیان طبق تورات، مردمی نژادپرست و متکبر هستند که خیرات و برکات دیگر ملتها را به غارت می‌برند و دیگر اینکه همه سعادتها و برتریها ویژه یهودیان است زیرا خداوند آنرا به ملت یهود عطا کرده و دیگر امتها را از آن محروم ساخته است.

تاریخی که یهودیان در تورات به ثبت رسانده‌اند تاریخی دروغین و تحریف شده است.

اخلاق صهیونیستها

صهیونیستها به داشتن اخلاقی عجیب متصّف شده‌اند زیرا مجموعه‌ای از رذیلت‌ها و فساد رفتاری در تار و پود شخصیت آنها وجود دارد که موجب شده شخصیت و روان آنان بسیار پیچیده و عجیب شود. بنابراین می‌توان گفت که این شخصیت منحرف و رذل می‌تواند نمود خارجی داشته باشد و نتیجه حاصله، افرادی هستند که مجموعه‌ای از مفاسد و زشتیها می‌باشند.

شخصیت صهیونیستها در طول تاریخ نمونه بارز این ساختار فاسد و متعفن است و مفاسد اخلاقی آنان نه فقط به یک ویژگی ثابت که به حالتی ژنتیکی تبدیل شده است. بنابراین اگر کسی بخواهد شخصیت یهودیان صهیونیست را بشناسد کافی است که همه مفاسد و رذیلتهای اخلاقی را به ذهن متبادر سازد.

صهیونیستها دروغگو، خائن، تحریف‌گر، حسود، فریبکار و مفتری هستند. آنان افرادی پست، رذل، ترسو، بخیل، ناقض عهد و پیمان و کتمان‌کننده شهادت و حق هستند؛ آنها در ارتکاب جنایت و فساد در زمین بی‌رقیب‌اند.

یهودیان صهیونیست در خفا برای تحقق اهدافشان همان کاری را می‌کنند که در عیان انجام می‌دهند و آن‌قدر در این امر مهارت یافته‌اند که توطئه‌چینی، ترور، جاسوسی و شعله‌ور ساختن آشوبها از جمله کارهای همیشگی آنها شده است.

از دیگر فعالیتهای یهودیان صهیونیست می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

- فتنه برانگیزی

- سلطه بر رسانه‌های عمومی در سطح جهان

- جاسوسی

- توطئه‌چینی و ترور

- راه‌اندازی جنگ روانی علیه اسلام و مسلمانان.

منبع: الشرق چاپ قطر

http://jomhourieslami.net/?newsid=80066

ش.د9405919

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات