صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶  ، 
کد خبر : ۲۹۹۱۱۸

اخبار کوتاه دوشنبه 18 بهمن

یکی از مقامات وزارت بازرگانی آمریکا نسبت به اجرای سیاست‌های دولت ترامپ علیه واردات محصولات چینی به آمریکا ابراز تأسف کرد و گفت: این اقدامات مغایر با قوانین سازمان تجارت جهانی است. گفتنی است آمریکا تعرفه واردات فولاد ضد آب از چین به این کشور را از ۶۳ درصد کنونی به ۱۹۰ درصد افزایش داده و چین را متهم کرده است که به طور عمد قیمت فولاد را با هدف فشار بر تولیدکنندگان آمریکایی پایین نگه داشته است.
ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در مصاحبه با شبکه «فاکس نیوز» با انتقاد از توافق هسته‌ای میان ایران و گروه ۱+۵، گفت: آنها فکر نمی‌کردند کسی پیدا شود و چنین توافق احمقانه‌ای را امضا کند. وی با اشاره به حوادث سال گذشته در خلیج‌فارس گفت: کشتی‌های جنگی ایالات متحده در خلیج‌فارس به احاطه قایق‌های نظامی ایران درآمده و مورد اذیت و آزار قرار گرفته‌اند. آنها جسورتر شده‌اند و ایران هیچ احترامی برای ما قائل نیست.
صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه مراحل مختلف کار احداث بیمارستان هسته‌ای در جریان است، گفت: امیدواریم در آینده شاهد شروع عملیات احداث این بیمارستان باشیم. وی از ورود ۱۴۹ تن کیک زرد به کشور در چهار محموله پروازی که از هفتم بهمن آغاز شده، خبر داد و گفت: آخرین بخش این محموله روز سه‌شنبه ۱۹ بهمن وارد کشور می‌شود.
محمدجواد جمالی نوبندگانی، سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در بیان جزئیات نامه جدید حسین فریدون تصریح کرد: در صورت ارسال نامه جدید حسین فریدون و شکایت وی از ۳۴ نماینده مجلس دهم، احتمال دارد نامه وی را خارج از دستور هیئت نظارت بررسی کنیم.
پرویز سروری، عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه باید در مرحله آواربرداری نشان لیاقت به شهردار تهران داد، گفت: شهردار تهران سفر خود را نیمه‌کاره رها کرد و مانند آن مقام عالی‌رتبه نبود که چند صد نفر کشته شدند؛ اما از سفر خود منصرف نشد.
مدیر عامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: انبارها مملو از کالای قاچاق است. ۲۸ دستگاه خودروی متروکه را به مزایده گذاشتیم که تنها دو دستگاه آن فروش رفت؛ این خودروها شامل پورشه به ارزش ۵/۴ میلیارد تومان بود.
برای نخستین بار «روز زن» در عربستان سعودی جشن گرفته می‌شود. فعالان حقوق زنان قرار است نخستین مراسم «روز زن» در عربستان را در قالب جشنی سه روزه در مرکز فرهنگی ملک فهد در ریاض جشن بگیرند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات