سیاسی >>  انقلاب اسلامی >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۸  ، 
کد خبر : ۲۹۹۲۲۸

جوانان انقلابی و دهه چهارم انقلاب

امروز اگر تفکر انقلابی نسل های بعد از انقلاب به ثمر بنشیند به یقین می تواند برای غربیها و لیبرال های داخل آتشی به پا کند که همچون موشک قدرتمند باشد. بیایید باور کنیم که جوانان این سرزمین در دهه چهارم انقلاب نیز می توانند حماسه آفرین باشند هرچند که بی نام و نشان هستند.
پایگاه بصیرت / گروه سیاسی/ سید اکبر عمرانی

جوانان انقلابی و دهه چهارم انقلابایران سرزمینی از مردان و زنان خوش فکری است که در مدت انقلاب توانستند با اراده ، توکل و تلاش در راستای اهداف انقلاب و منویات امام حاضر خود گام های در راستای اقتصاد ، فرهنگ ، اجتماع و... بردارند بدون نگاه به غرب و شرق ، در همین راستا دیدیم مردان نظامی با اینکه پاسپورتی در دست نداشتند تا تکنولوژی و پیشرفت را از غرب بیاورند تنها با نبوغ ، پشت کار ، فداکاری و حمایت مسئولان توانستند در سطح موشک چنان گام های بردارند که امروز همانند هسته ای دشمن خواستار توقف این پروژه هستند باید نگاهی موشگافانه به این موضوع داشت تا حقیقتی ، آشکار شود آن هم اینکه هر جا به جوانان مومن و انقلابی با تکیه بر دانش همراه با کوشش و پتانسیل موجود در چهار چوب این سرزمین اطمینان کردیم ثمره ای شگل گرفت که نگاه خصمانه دشمن را به همراه داشت. در موضوعات هسته ای و موشکی دو نمونه از اعتماد به جوانان انقلابی است که اهداف مورد نظر را به ثمر نشاند.

اما چرا نباید در زمینه های دیگر اینگونه وارد شویم؟ آیا نگاه به غرب به بهانه آوردن تکنولوژی نگاهی واقع بینانه است؟ مگر نه این است که جوانان این آب و خاک در دوران طاغوت تنها با داشتن رهبری واجد شرایطی چون امام خمینی (ره) و حرکت انقلابی خود ، انقلابی را خلق کردند! بدون سلاح و هیچ گونه امکاناتی . در جنگ نیز بی شک دستمان از تجهیزات نظامی بسته بود ! اما جوانان انقلابی با توکل به خدا و پیروی از منویات بنیانگذار انقلاب بعد از هشت سال دفاع جانانه، حقانیت خود را به اثبات رساندند و عراق به عنوان متجاوز شناخته شد .پس می شود با دشمن تا دندان مسلح مبارزه کرد اگرچه در تکنو لوژی هم عقب باشی؛ می توان با تغییر نگاه به سوی داخل در تمام زمینه ها به پیشرفت رسید به شرطی که ارج بدانیم جوانانی که سرشار از ایده و خلاقیت هستند.
چرا امروز امریکا باید تنها از آزمایش موشک های ما عصبانی باشد ؟ آیا در داخل ایران اسلامی گزینه های دیگری برای فراری دادن تفکر های پوچ امریکا و غرب وجود دارد؟ آیا می توانیم راه های ترس و وحشت دیگر برای عیادی استکبار و استعمار فراهم کنیم؟ آیا این پتانسیل در کشورمان وجود دارد؟ براستی اگر میدان را برای حرکت مردان و زنان انقلابی این خاک با مدیریتی بر گرفته از منافع ملی آماده کنیم می توانیم در هر عرصه ای دشمن قدرتمند را نیز شکست دهیم! چرا گزینه های دیگری به غیر از موشک و هسته ای را روی میز نمی گذاریم؟ چرا تریبونهای که جواب امریکا را می دهند تنها باید سخن باشند؟ چرا باید بتوانیم موشک بسازیم اما خودرو نه !چگونه غربی ها می گفتند اسد باید برود اما ولی امر مسلمین فرمود بشار اسد باید بماند. براستی چرا نظامی های این سرزمین توانستند در قبال غرب و اعیادی آنها بایستند اما مردان سیاست نه!

جوانان انقلابی و دهه چهارم انقلاب
می توانیم همانند آزمایش موشک ، آزمایش های پیشرفته از فناوری های دیگری را هم نمایان کنیم اگر بر نفس خود غلبه کنیم و دست درازی به ایده ها و تفکرات جوانان نداشته باشیم بلکه چتر حمایتی خود را برای آنها گسترده تر کنیم . باید دیوار اطمینان سازی را همچون اطمینانی که به جوانان زمان جنگ کردیم برای تفکر انقلابی بعد از جنگ بازسازی کرد تا با اتکا به جوانان، گزینه های فراوانی دیگر را بر روی میز قرار دهیم؛ می توانیم گزینه های مختلفی از اقتدار و صلابت ایران را بر روی میز بگذاریم به شرطی که نگاه مدیریتی مان را تغییر دهیم و قدر نیروهای پرورش یافته مجموعه انقلاب اسلامی را بدانیم .
کاش پروژه ای را برای جوانان انقلابی تعریف می کردیم تا ابتکارات و ایده های آنها را زیر چتر حمایتی خود بیاوریم هر چند اگر جزء حزب و تشکیلات ما نباشند چون آینها ایرانی ، مسلمان ، انقلابی هستند و دلشان برای جمهوری انقلاب اسلامی می سوزد حال اگر جزء نیروهای دهه سوم انقلاب باشند.
امروز اگر تفکر انقلابی نسل های بعد از انقلاب به ثمر بنشیند به یقین می تواند برای غربیها و لیبرال های داخل آتشی به پا کند که همچون موشک قدرتمند باشد. بیایید باور کنیم که جوانان این سرزمین در دهه چهارم انقلاب نیز می توانند حماسه آفرین باشند هرچند که بی نام و نشان هستند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات