صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹  ، 
کد خبر : ۲۹۹۸۵۵

اخبار کوتاه سه‌شنبه 17 اسفند

جبار کوچکی‌نژاد، رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان از ورود دادستانی کل کشور به بحث تحقیق و تفحص از این صندوق خبر داد و گفت: با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده، مقاومت زیادی در مقابل این تحقیق و تفحص علیه تیم تحقیق و قوه قضائیه وجود دارد. با این حال، تاکنون با پیگیری مجلس، حدود سه هزار میلیارد تومان به صندوق ذخیره فرهنگیان بازگشته است. همچنین، چندین نفر درباره اتفاقات صندوق ذخیره فرهنگیان بازداشت شده‌اند که تعدادی از آنها به قید وثیقه آزاد هستند.
وزارت امور خارجه عراق از تصمیم «دونالد ترامپ» برای مستثنی کردن عراق از فرمان ممنوعیت سفر به آمریکا استقبال کرد و آن را گامی در جهت صحیح برشمرد. سخنگوی وزارت امور خارجه عراق اعلام کرد: این تصمیم گامی مهم در مسیر صحیح است که پیمان راهبردی بین بغداد و واشنگتن را در بسیاری از زمینه‌ها، از جمله مبارزه با تروریسم تقویت می‌کند.
عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگو با خبرگزاری «میزان» درباره هجمه‎های برخی از رسانه‎ها نسبت به رویکرد شورای نگهبان در زمینه افزایش ۶۰ درصدی حقوق مدیران دولتی گفت: شورای نگهبان نسبت به هر مصوبه‎ای که به این نهاد ارجاع داده می‎شود، اعلام ‎نظر می‎کند؛ درباره این مصوبه هم طبق روال عادی نظر خود را ارائه کرده است.
حسین مرعشی درباره لغو کنگره کارگزاران و همایش دیده‌بان اعتدال گفت: ما قصد داشتیم «کنگره و همایش دیده‌بان اعتدال» را در روزهای ۱۹ و ۲۰ اسفند برگزار کنیم که متأسفانه وزارت کشور همکاری‌های لازم را نداشت. وی گفت: وزارت کشور که باید حامی احزاب باشد، اجازه برگزاری همایش «دیده‌بان اعتدال» را که بیش از سه هزار مدعو داشت، نداد.
رسانه‌های عربی اعلام کردند: حسنی مبارک، رئیس‌جمهوری اسبق مصر تماس‌هایی با مسئولان عربستانی برقرار و اعلام کرده است تمایل دارد به عربستان سفر کند. روزنامه «الاخبار» لبنان نوشت: ریاض نیز از این مسئله استقبال کرده است و مسئولان عربستانی تأکید کرده‌اند تمامی تسهیلات را در هنگام اقامت وی در کشورشان فراهم می‌کنند.
«علی ربیعی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کنگره زنان موفق ایران گفت: در دولت یازدهم شاهد ارتقای زنان در پست‌های ارشد مدیریتی بوده‌ایم؛ به گونه‌ای که پست مدیریتی زنان در دولت یازدهم ۱۸۹ درصد رشد کرده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات