صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۰۹:۱۸  ، 
کد خبر : ۳۰۲۸۴

دور خیز ضد انقلاب ها برای سالگرد غائله ‪ ۱۸تیر


 شبکه‌های تلویزیونی لس آنجلس که با بودجه دولت آمریکا برای ایجاد بی نظمی در ایران فعالیت می‌کنند، از هم اکنون به زمینه‌سازی برای سوء استفاده از سالگرد آشوب‌های ۱۸تیرماه می‌پردازند.

به گزارش  ایرنا، مجری یکی از این شبکه‌های تلویزیونی که پیشنهادهایش برای براندازی جمهوری اسلامی در مواردی، اسباب سرگرمی بینندگان را فراهم ساخته گفته است: در شهرهای مختلف اروپا و کالیفرنیا در حال تدارک یک تظاهرات بزرگ در روز هجدهم تیر هستیم!

گفتنی است، برنامه‌های سال‌های گذشته حامیان رسانه‌ای آشوب طلبان در سالروز آشوب‌های کور تیرماه ۷۸تهران، نیز با بی‌اعتنایی مطلق مردم ایران روبرو شده است.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات