تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱  ، 
کد خبر : ۳۰۲۸۸۰

حاجی: «زنده باد» و «مرده‌باد»ها فضای جامعه را ملتهب می‌کند

(روزنامه آفتاب يزد ـ 1396/04/20 ـ شماره 4938 ـ صفحه 2)

مرتضی حاجی وزیر دولت اصلاحات، با اشاره به رویه تخریب شخصیت‌های سیاسی در مراسم‌های ملی گفت: بین شانتاژ، دروغگویی و توهین کردن و اتهام زدن با نقد تفاوت وجود دارد و در مورد آنچه اخیرا نسبت به رییس‌جمهور اتفاق افتاد و یا در موارد دیگری نسبت به نایب رییس مجلس و رییس مجلس رخ داد، هیچ حرف قابل توجهی وجود نداشته و نقد و پیشنهادی در این سخنان نبوده است بلکه آنچه مطرح است تهمت و توهین است که نباید آن را مجاز دانست.

او با اشاره به اینکه باید مشخص شود که به چه دلیل و استدلالی افرادی آمدند و علیه رئیس جمهور در روز قدس شعار دادند، گفت: پیداست که این یک کار خودسر نیست بلکه برنامه‌ریزی شده است و اینگونه نیست که فی‌البداهه عده‌ای احساساتی شده باشند و حرف‌هایی مطرح کنند؛ بلکه موضوعی از قبل طراحی شده است که با شناسایی مسیر رییس‌جمهور سر راهش قرار گرفتند و به او توهین کردند. او با اشاره به حاشیه‌های نماز عید فطر گفت: برنامه‌ریزان در آنجا کاملا مشخص هستند و باید جوابگوی این عملکردشان باشند.

او با بیان اینکه عده‌ای نمی‌خواهند جامعه آرامش داشته باشد و مردم بتوانند در یک فضای آرام و مطمئن به فعالیت اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ... بپردازند، گفت:‌ اصلی‌ترین مسئله جامعه اشتغال جوانان و رونق اقتصادی است که مقام معظم رهبری این سال را در این جهت نامگذاری کردند که مطمئنا تحقق این امر در یک فضای آرام و مطمئن قابل اجرا است نه در فضایی که هر روز از آن زنده باد و مرده‌باد شنیده می‌شود. به گزارش ایلنا، او با اشاره به شرایط جامعه گفت: اگر تخریب‌کنندگان بخواهند به این روند ادامه دهند به‌طور طبیعی ۲۴میلیون رای‌دهنده‌ به رییس‌جمهور منتخب هم که از او حمایت می‌کنند، پاسخ آنها را خواهند داد بنابراین، این زنده باد و مرده‌بادها سبب می‌شود که فضای جامعه ملتهب شود.

http://aftabeyazd.ir/?newsid=77689

ش.د9601059

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات