صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷  ، 
کد خبر : ۳۰۳۳۱۴

انتصابات دقیقه 90 در صنعت نفت

انتصابات دقیقه 90 در صنعت نفت
در ادامه عزل و نصب‌های دقیقه نودی مدیران دولت یازدهم، «سعید توکلی» مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران با صدور احکامی محمدرضا پاکدل و ابراهیم میرزایی‌راد را به ترتیب به عنوان «سرپرست مدیریت تدارکات و خدمات کالا» و «سرپرست مدیریت برنامه‌ریزی انتقال گاز» منصوب کرد. سیدنورالدین شهنازی‌زاده، مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه نفت(متن) نیز با صدور حکمی محمدعلی دادور، مدیر عامل سابق پالایشگاه لاوان را به سمت مشاور مدیر عامل در عملیات نگهداری و تولید منصوب کرد.

تغییر سطح حفاظت مجلس از «حساس» به «حیاتی»

حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی وزارت کشور با اشاره به جزئیات جدیدی از تدابیر امنیتی اندیشیده شده برای روز تحلیف گفت:‌ تمام پیش‌بینی‌های امنیتی، انتظامی و ترافیکی این مراسم انجام و مسئولیت‌ها مشخص شده است. البته در مراسم تحلیف با توجه به شمار بالای هیئت‌های شرکت‌کننده، سطح حفاظت از مجلس را از «حساس» به «حیاتی» تغییر داده‌ایم. وی افزود: مسئول تأمین امنیت کلی مراسم تحلیف رئیس‌جمهوری قرارگاه ثارالله تهران است.

شما راه و چاه را بلدید!

در جریان رسیدگی پرونده فساد نفتی همدستان بابک زنجانی، قاضی در بخشی از جریان دادگاه به فلاح هروی، متهم ردیف سوم پرونده گفت: شما که هستید که می‌گویید نظام به دنبال تشکیل شبکه علیه شما است؟ شما ۳۰ سال در وزارت اطلاعات مشغول بودید و همه راه و چاه کار را بلدید و با همین ترفندها این فاجعه را به بار آوردید.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات