صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵  ، 
کد خبر : ۳۰۳۵۳۶

اخبار کوتاه دوشنبه 16 مرداد

حزب سیاسی جدید به نام «جبهه آینده کردستان» در منطقه کردستان عراق، اعلام موجودیت کرد. صمد خوشناو، رئیس این حزب‌ گفته است، این جبهه تازه تأسیس از چهار حزب سیاسی و 22 سازمان مدنی و شخصیت‌های دانشگاهی، دینی و جوانانی از اقوام مختلف در منطقه کردستان تشکیل شده است و مبارزه با فساد و احتکار، کمک به اقشار نیازمند، تحقق عدالت اجتماعی و اصلاحات از اولویت‌های این جبهه است. خوشناو همچنین گفته است این حزب از هیچ جبهه سیاسی دیگری پیروی نخواهد کرد و از کمک‌های اعضای خود که تعداد آنها 117 هزار نفر است، بهره خواهد برد.
شبکه «بی‌بی‌سی» متعلق به دولت انگلستان به ترویج رابطه غیر شرعی زنان متأهل با دیگران پرداخته و سعی کرده است این عمل را یک هنجار عاطفی برای لذت بردن از زندگی عنوان کند. شبکه‌های معاند این روزها همه برنامه‌های خود را برای از هم پاشیدن کانون خانواده و بی‌حیا کردن جامعه به کار گرفته‌اند و برخی از فراریان فتنه‌گر و اصلاح‌طلب، همچون مسیح علی‌نژاد و معاون رئیس دولت اصلاحات نیز از مشوقان این برنامه‌ها هستند.
تازه‌ترین گزارش وزارت گردشگری ترکیه حاکی از آن است که تعداد گردشگران ایرانی وارد شده به ترکیه در نیمه نخست سال 2017 از مرز یک میلیون نفر گذشته است. این میزان قابل توجه از گردشگران، ایران را در رتبه چهارمین مبدأ برتر گردشگر فرست ترکیه در شش ماه نخست سال 2017 قرار داده است.
رژیم صهیونیستی به «ندا امین» وبلاگ‌نویس ۳۲ ساله فراری ایرانی پیشنهاد اقامت داد. پس از درخواست فدراسیون روزنامه‌نگاری رژیم صهیونیستی، «اریه دری» وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی گفته است به دلیل اینکه جان این روزنامه‌نگار در خطر است، به وی روادید ویژه سرزمین‌های اشغالی داده خواهد شد.
علی رستم‌پور، مدیر کل سازمان مالیاتی با بیان اینکه اطلاعات حساب‌های با گردش بالای ۵۰۰ میلیون تومان در سال از طریق بانک‌ها به سازمان مالیاتی ارسال خواهد شد، گفت: تنها دغدغه بانک‌ها در ارائه اطلاعات، عملکرد یکپارچه در این زمینه است.
الیاس حضرتی، نماینده اصلاح‌طلب مجلس دهم در آستانه معرفی کابینه دوازدهم در توئیتر خود نوشت: برآیند نظرات همکارانم در مراسم تحلیف نشان می‌دهد دو، سه وزیر رأی اعتماد نمی‌گیرند. وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش کمترین شانس را دارد.


نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات