تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱  ، 
کد خبر : ۳۰۳۶۰۶

جزئیات حملات جنگنده‌های آمریکایی به کاروان بسیج مردمی عراق

در حملات شب گذشته، کاروان نظامی گردان سید الشهدا در نزدیکی مرزهای مشترک عراق و سوریه در محور شرقی منطقه راهبردی التنف هدف قرار گرفته شدند.

به گزارش بصیرت به نقل از مشرق، شب گذشته جنگنده های نیروی هوایی ارتش آمریکا در یک تجاوز آشکار و برای چندمین بار در  ماه های گذشته، نیروهای بسیج مردمی عراق را هدف قرار دادند.

در حملات شب گذشته، کاروان نظامی گردان سید الشهدا در نزدیکی مرزهای مشترک عراق و سوریه در محور شرقی منطقه راهبردی التنف هدف قرار گرفته شدند. در این حملات ۴۰ رزمنده نیروهای جبهه مقاومت عراق به شهادت رسیدند و دهها تن دیگر زخمی شدند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق از شهادت چهار فرمانده میدانی هم خبر داد و گفت: احمد علی، ابوحیدر، جعفر الدراجی و عبد رسول نام جهادی این فرماندهان شهید است. این منبع میدانی افزود: در این حملات، « منتظر قاسم الولانی» فرزند فرمانده گردان سیدالشهدا هدف قرار گرفته شد و به شهادت رسید.

وی به مکان دقیق حملات جنگنده های آمریکایی هم اشاره کرد و افزود: کاروان نیروهای بسیج مردمی عراق در حومه شمالی شرقی گذرگاه الولید مستقر بودند که در شرق منطقه راهبردی التنف سوریه واقع است.

این منبع میدانی به شکست های حامیان تروریست ها در جنوب سوریه هم اشاره کرد و گفت: نیروهای جبهه مقاومت در ماه های گذشته ضربات سنگینی را به تروریست هایی وارد کرده اند که به صورت مستقیم مورد حمایت آمریکایی ها هستند و همین مسئله کاخ سفید و پنتاگون را سردرگم کرده است.

وی گفت: نیروهای مقاومت با پایگاه های آمریکایی در جنوب سوریه فاصله چندانی ندارند و شکست های متوالی تروریست های اسود الشرقیه در این محور یکی از عوامل حملات شب گذشته است.

این منبع میدانی خاطرنشان کرد: پاکسازی بیانبان های شمال شرق استان السویدا، جنوب استان دمشق، مناطق شمالی الرطبه تا گذرگاه القائم در  استان الانبار عراق به معنای تنگ تر کردن محاصره آمریکایی ها در جنوب سوریه و بهترین پاسخ به کاخ سفید است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات