صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳  ، 
کد خبر : ۳۰۴۲۲۹

اخبار کوتاه چهارشنبه 8 شهریور

محمد علیخانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه کلانشهر تهران پایتخت سیاسی ایران است و مشکلات آن را می‌توان ملی محسوب کرد، حضور شهردار این شهر را در جلسات هیئت دولت امری حیاتی برشمرد و از دولت خواست، مقدمات حضور شهردار تهران در جلسات هیئت دولت را فراهم کند. گفتنی است، از سال 83 که دولت اصلاحات مانع حضور احمدی‌نژاد در جلسات هیئت دولت شد، تا امروز با وجود تغییر دولت‌ها، شهردار پایتخت در این جلسات حضور نداشته است.
مسلمانان «بردفورد» انگلیس در روزهای گذشته با مجموعه نامه‌های اهانتی و تهدیدآمیز مواجه شده‌اند. در برخی از این نامه‌ها که در روزنامه «گاردین» نیز رویت شده است، تصویری از یک شمشیر و پرچم «سنت جورج» با شعار کشتن مسلمان‌ها مشاهده شده و آمده است: «ما قصد حمله اسیدی به هر کسی را داریم که نقاب‌های مضحک سیاه در اطراف بردفورد و دیگر مکان‌ها می‌زند.»
محمدحسین مهدویان، کارگردان سینما گفت: پس از فیلم «ایستاده در غبار» بسیاری به من گفتند که درباره امام موسی‌ صدر فیلم بسازم و خودم هم علاقمندم که فیلمی درباره ایشان بسازم. وی همچنین افزود: پیگیری جدی درباره سرنوشت ایشان و تلاش برای فهم اندیشه وی دو کار جدی است که همه ما باید به آن توجه داشته باشیم.
صفایی فراهانی در گفت‌وگو با آرمان و در پاسخ به این پرسش که «آیا تغییرات در تیم اقتصادی دولت دوازدهم می‌تواند نوید تغییرات مهمی در بهبود وضعیت اقتصادی مردم را در چهار سال آینده بدهد؟» اظهار داشت: مجموعه کابینه دوازدهم در نهایت نمره بیشتری از دولت یازدهم نمی‌گیرد و دولت متوسطی خواهد بود.
امیرسرتیپ حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در واکنش به ادعاهای نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل مبنی بر امکان بازدید آژانس از مراکز مشکوک نظامی ایران طبق برجام، اظهار داشت: نیکی هیلی در سطحی نیست که چنین ادعایی کند و ادعای وی حتی در حد مطرح شدن نیست.
محسن هاشمی،‌ رئیس شورای شهر تهران و معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه «آیا از مسئولیت خود در دانشگاه آزاد استعفا داده‌اید؟» گفت: از مسئولیتم در دانشگاه آزاد به دلیل حضور در شورا استعفا دادم، اما هنوز با استعفای من موافقت نشده است.
قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به دستور رئیس‌جمهوری برای تکمیل و اتمام طرح مسکن مهر تا پایان ۹۶ گفت: پرونده مسکن مهر تا پایان آذر در ۱۰ استان به اتمام می‌رسد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات