تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴  ، 
کد خبر : ۳۰۴۷۸۳
هشدار تابش به منتقدان شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان؛

در زمین رقبا بازی نکنید

(روزنامه بهار – 1396/04/31 – شماره 234 – صفحه 3)

عضو شاخص فراکسیون امید مجلس تاکید دارد: همه اصلاح طلبان از بلوغ فكري برخوردارند و نتيجه اين وحدت را در سه انتخابات قبل ديده اند و دو انتخابات نفس گير ديگر هم پيش رو دارند و انشالا با وحدت و بيان نقدهاي منصفانه و عمل به آن نقدها از طرف متوليان امر اين انسجام حفظ خواهد شد.

محمدرضا تابش، عضو شوراي عالي سياستگذاري اصلاح طلبان با اشاره به انتقادات برخي از اصلاح‌طلبان در مورد عملكرد شوراي عالي اصلاح طلبان، به خبرنگار نامه نيوز،گفت: بعضي از انتقادات ديگر انتقاد نبود بلکه تخريب بود به همین خاطر آقاي عارف برخي مسائل را به صورت دوستانه و نرم مطرح كردند، اقای عارف شخصيت ملي و فردي صبور و بردبار است كه لازم ديدند اين مسائل را مطرح كنند.

وی اظهار داشت: در سيستمي كه پيش‌بيني شده است عملكرد شوراي عالي از داخل و بيرون ارزيابي مي شود و نقدها محترم شمرده مي شوند. شوراي عالي به نسبت گذشته در راستاي عمل به نقدهاي منصفانه، خلاءها و ضعف هايش را ترميم مي كند و اين اتفاق در آينده نيز مي افتد، ما بايد مراقب و مواظب باشيم كه در زمین رقبا بازي نكنيم.

تابش با اشاره به هشدارهای مطرح شده پیرامون بالا گرفتن اختلافات در جریان اصلاح طلب و احتمال رویارویی درون جریانی، گفت: اين اتفاق هيچگاه نخواهد افتاد چراكه همه اصلاح طلبان از بلوغ فكري برخوردارند و نتيجه اين وحدت را در سه انتخابات قبل ديده اند و دو انتخابات نفس گير ديگر هم پيش رو دارند و انشالا با وحدت و بيان نقدهاي منصفانه و عمل به آن نقدها از طرف متوليان امر اين انسجام حفظ خواهد شد.

وی در مورد پيشنهاد منتجب‌نيا مبني بر ايجاد پارلمان اصلاحات به جای شورای سیاستگذاری تشکیل شود و اينكه تشكيل اين پارلمان تا چه اندازه مي تواند جايگزين خوبي براي شوراي عالي اصلاح طلبان باشد گفت: شوراي عالي حكم مجلس سنا را دارد يعني تعدادي از افراد مجرب و مقبول و نمايندگان احزاب در اين شورا حضور دارند و تلفيق اين افراد تصميم گيري مي كند و پارلمان غير از اين نيست.

اين نماينده اصلاح طلب مجلس تاكيد كرد: البته اگر كسي سازوكار بهتری دارد كه وحدت بين اصلاح طلبان را افزايش مي دهد و كدورت ها را كمتر مي كند را ارائه دهد.

وي در مورد اينكه اين اختلافات اصلاح طلبان تا چه اندازه به نفع جريان اصولگرا خواهد بود گفت: اگر اين اختلافات داخل مطرح شود ايرادي ندارد ولي افرادي كه از تربيون هاي مختلف يكديگر را مورد خطاب قرار مي دهند دل مردم را خالي مي كنند، مردم راي دادند كه هماهنگي و آرامش و كارآمدي باشد، اگر ما به جان هم بيفتيم درست نيست چراكه اين تداعي اختلاف است و نقد نيست .

ش.د9602065

نظرات بینندگان
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات