صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱  ، 
کد خبر : ۳۰۶۰۴۸

اخبار کوتاه دوشنبه 15 آبان

حسین مقصودی، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از تدوین و امضای طرح استیضاح علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی 50 نفر از نمایندگان در خانه ملت خبر داد. وی درباره دلیل استیضاح ربیعی گفت: وزیر کار در جلسه رأی اعتماد قول‌ داد اوضاع وخیم کارگران در کشور را بهبود بخشد؛ اما متأسفانه تاکنون وعده‌های خود را عملیاتی نکرده و تمهیداتی هم برای مشکل آنها اندیشیده نشده است.
روزنامه «آرمان» در مطلبی با عنوان «انفعال‌های پی‌درپی اصلاح‌طلبان» با انتقاد از عملکرد اصلاح‌طلبان و ابراز نگرانی درباره از دست رفتن سبد رأی این جریان در انتخابات‌های آینده، نوشت: «اگر مردم از تحقق مطالبات خود از سوی دولت مورد حمایت اصلاحات، شهردار منتخب اصلاح‌طلبان و نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس ناامید شوند، آنها در انتخابات پیش رو طرفی نمی‌بندند.»
یک پایگاه نزدیک به میرحسین‌موسوی اعلام کرد: خانواده میرحسین‌موسوی به تازگی به ملاقات او رفتند. دو خواهر وی نیز اعلام کرده‌اند به تازگی توانسته‌اند به دیدار موسوی و رهنورد بروند. این پایگاه همچنین خبر داده که به خانواده موسوی اعلام شده است آنها روز جمعه هم می‌توانند با او و همسرش دیدار کنند.
سردار سرلشکر جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران در حاشیه مراسم ترحیم پدر سردار سلیمانی با اشاره به ادعای مسئولان آمریکایی درباره مشارکت ایران در اصابت موشک انصارالله یمن به فرودگاه ملک خالد ریاض، گفت: ترامپ حرف‌های غلط، بی اساس و دروغ زیاد زده و این مورد هم از این قبیل حرف‌هاست.
شبکه خبری «اسکای‌نیوز» عربی در خبری فوری اعلام کرد: عربستان اعلام کرده است برای کسب اطلاعات درباره «عبدالملک الحوثی» و دیگر رهبران انصارالله یمن، 440 میلیون دلار جایزه پرداخت می‌کند. این اقدام پس از موفقیت انصارالله در شلیک موشک به فرودگاه ملک خالد ریاض انجام شده است.
شبکه «العربیه» از سقوط یک بالگرد ائتلاف سعودی در جنوب این کشور خبر داده است. این بالگرد حامل هشت نفر، از جمله شاهزاده «منصور‌بن‌مقرن» بوده است. وی از مسئولان منطقه «عسیر» و مشاور سابق محمد‌بن‌نایف، ولی‌عهد برکنار شده عربستان بود.
نیکی هیلی، سفیر ایالات متحده آمریکا در سازمان ملل در سخنانی در جمع «شورای ملی اسرائیل‌ـ آمریکا» گفت: برجام توافقی «بسیار بسیار معیوب»‌ است؛ اما با این حال شانس اصلاح برجام، بدون خروج از آن وجود دارد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات