تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲  ، 
کد خبر : ۳۰۶۱۱۲
موسوي در گفت‌وگو با بهار:

فعاليت‌ تشكل‌ها افزايش يافته است

(روزنامه بهار 1395/12/19 – شماره 148 – صفحه 3)

نماينده مردم تهران در مجلس گفت: تحقق دستاوردهاي توافق برجام در رويكرد دولت يازدهم در مولفه‌هاي اقتصادي از موارد مهمي بود كه در سال 95 در كشور رخ داد و در افزايش ميزان رضايت مردم از دولت يازدهم تاثير‌گذار بود هر چند بنده بر اين باورم كه در اين عرصه دولت بايد اقدمات بيشتري را انجام مي‌داد.

سيدفريد موسوي در گفت و گو با بهار درباره فضاي سياسي كشور در سال 95 اظهار كرد: فضاي سياسي كشور در سال 95 تحت تاثير بسياري از اتفاقات مهم از جمله حضور اكثريتي اصلاح‌طلبان در مجلس دهم و درگذشت آيت‌الله هاشمي قرار داشت. وي افزود: درگذشت آيت‌الله هاشمي يكي از استوانه‌هاي نظام جمهوري اسلامي ايران و يكي از ياران امام خميني(ره) كه در جريان پيروزي انقلاب اسلامي تاثير به سزايي داشت يكي از تاثير‌گذارترين اتفاقات كشور در سال 95 بود كه فضاي سياسي كشور در تحت تاثير خود قرار داد. عضو فراكسيون اميد مجلس گفت: رحلت آيت‌الله هاشمي شايد بزرگترين اتفاق ناگوار سال 95 در فضاي سياسي كشور بود كه به راحتي نمي‌توان آن را از ياد برد.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي خاطر نشان كرد: تحقق دستاوردهاي توافق برجام در رويكرد دولت يازدهم در مولفه‌هاي اقتصادي از ديگر موارد مهمي بود كه در سال 95 در كشور رخ داد و در افزايش ميزان رضايت مردم از دولت يازدهم تاثير گذار بود، هر چند بنده بر اين باورم كه در اين عرصه دولت بايد اقدامات بيشتري را انجام مي‌داد. موسوي تاكيد كرد: در سال 95 اصلاح‌طلبان به عنوان يكي از جناح‌هاي اصلي كشور نقش پررنگي را در فضاي سياسي كشور ايفا كردند كه به طور مشخص مي‌توان رويكرد آنها در مجلس دهم در تصويب قوانين و مصوبه‌هاي مختلف را مشاهد كرد. وي افزود: نمايندگان مجلس در سال 95 با يكي رويكرد مبتني بر منطق، قوانين و ساختارهايي را در لايحه برنامه ششم توسعه و بودجه سال 96 مصوب كردند كه بدون شك در سال 96 تاثيرات آنها را مشاهد خواهيم كرد. نماينده مردم تهران در مجلس تصريح كرد: ايجاد همبستگي سياسي ميان جريانات سياسي مختلف اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب در مجلس و فضاي سياسي كشور به منظور بهبود وضعيت اقتصادي كشور از ديگر مواردي بود كه بايد به آن اشاره كرد.

عضو فراكسيون اميد مجلس خاطر نشان كرد: در مجموع مي‌توان گفت فضاي سياسي كشور در سال 95 به واسطه حضور فعال و مجدد اصلاح‌طلبان رنگ و بوي خاصي به خود گرفت به گونه‌اي كه شاهد بوديم مردم نسبت به رويكردهاي اتخاذ شده از سوي اصلاح‌طلبان واكنش خوبي نشان مي‌دادند كه البته تحقق اين فضا را بايد مديون دولت يازدهم نيز باشيم كه در باز كردن فضاي سياسي كشور تاثير بسزايي داشت. موسوي تاكيد كرد: به طور كلي از زمان سر كار آمدن دولت يازدهم يعني سال 92 فضاي سياسي كشور دستخوش تغييرات بسياري شده است كه بايد اين موضوع را به فال نيك بگيريم.

ش.د9505051

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات