تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰  ، 
کد خبر : ۳۰۹۵۱۹

مرعشی: اصلاح‌طلبان گزینه‌ای بهتر از روحانی نداشتند

(روزنامه جمهوري اسلامي – 1396/05/03 – شماره 10927 – صفحه 2)

حسین مرعشی می‌گوید شاید اگر احمدی نژاد کاندیدا نشده بود و قرار نبود که او ردصلاحیت شود، شورای نگهبان دست به کار خطرناکی می‌زد و شاید اگر می‌دانستند که روحانی این مقدار رای دارد کار دیگری می‌کرد.

مرعشی معتقد است نه اصلاح‌طلبان گزینه‌ای بهتر از روحانی در این انتخابات داشتند و نه روحانی حامیانی بهتر از اصلاح‌گراها. او اختلاف نظر میان روحانی و شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان درباره حضور اسحاق جهانگیری در انتخابات را یک اختلاف تاکتیکی و نه استراتژیک می‌داند و معتقد است یکی از دلایل اصرار بر حضور او در انتخابات، عملکرد گذشته شورای نگهبان بوده است.

از او که چندی پیش در خبر خبرگزاری خبرآنلاین حضور یافته بود، درباره اصرار اصولگراها برای حضور در کابینه دوازدهم هم پرسیدیم. موضوعی که این فعال سیاسی اصلاح طلب آن را منطقی نمی‌داند و معتقد است آنها در حال حاضر اقلیت هستند و می‌توانند نقش نظارتی بر دولت را بر عهده بگیرند.

مرعشی استفاده این جناح سیاسی کشور را از لفظ «آتش به اختیار» و «آتش بس» را هم نابجا می‌داند و می‌گوید ارتباط میان فرماندهی و جبهه حامیان رهبری برقرار است و نیازی به استفاده از لفظ آتش به اختیار از سوی عده‌ای خاص نیست.

او همچنین معتقد است افرادی همچون حجج اسلام منتجب‌نیا، رهامی و سیدهادی خامنهای که عملکرد شورایعالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان را استبدادی می‌دانند یک شورای دیگر تشکیل دهند و ببینند در میان مردم چقدر طرفدار دارند!

http://jomhourieslami.net/?newsid=142021

ش.د9604714

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات