تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵  ، 
کد خبر : ۳۱۰۳۱۸

ابتکار: همه برای آزادی زنان زندانی کمک کنند

(روزنامه اطلاعات ـ 1396/12/12 ـ شماره 26954 ـ صفحه 2)

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، گفت: با توجه به پویش ارمغان ۲ برای آزادی زنان زندانی با جرائم غیرعمد، همه مردم به ویژه نیکوکاران برای این موضوع کمک کنند.

معصومه ابتکار در گفتگو با ایرنا افزود: پویش ارمغان ۲ برای دومین سال با همکاری ستاد دیه، سازمان زندان‌ها و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به اجرا گذاشته شده است تا بانوانی که جرم غیرعمد دارند، به آغوش خانواده‌هایشان بازگردند.

وی با بیان این که متأسفانه ۲۵۰ زن به دلیل مسائل مالی در زندان به سر می برند، اضافه کرد: آزادی این زنان همت همه نیکوکاران را می طلبد.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با بیان این که همه تلاش معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری این است که بتواند با همکاری نیکوکاران، گروهی یا همه این بانوان را به آغوش خانواده‌ها بازگرداند، ادامه داد: همچنین با مدیران کل امور بانوان استانداری‌های سراسر کشور هماهنگ شده است تا با خیران و نیکوکاران استان‌ها برای کمک به زنان زندانی صحبت کنند.

پویش ارمغان آزادی، برای آزادی ۲۵۰ زندانی زن جرائم غیرعمد، با شعار «زندان جای مادران نیست»، از ایام فاطمیه آغاز شده است و تا میلاد حضرت زهرا (س) و هفته زن ادامه دارد. معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، مشارکت در این پویش را از روش‌های مختلف از جمله استفاده از کد دستوری #۱۰۱*۷۸۰* و شماره حساب‌های ستاد دیه کشور به نام بانک ملی ایران و به شماره حساب ۰۱۵۵۵۵۰۰۰۰۰۰۴ و شماره کارت آن ستاد به شماره ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۱۷۵۰۳ اعلام کرده است.

در اولین پویش مردمی ارمغان که سال گذشته برگزار شد، با ۶۰۰ میلیون تومان ۳۲ زن زندانی با جرایم غیرعمد آزاد شدند.

http://www.ettelaat.com/etiran/?p=350719

ش.د9605231

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات