صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲  ، 
کد خبر : ۳۱۰۹۵۴

تحولات جدید در جامعه روحانیت مبارز

 حجت الاسلام رهبر در گفت و گو با خبرنگار «انتخاب»، درباره این اظهارات و علت استعفای آیت الله موحدی کرمانی از دبیرکلی این تشکل و نیز گزینه های مطرح برای جانشینی او گفت: بحث استعفا فعلا در کار نیست؛ تا ز مانی که تغییرات در اساسنامه جامعه روحانیت اعمال نشود، آیت الله موحدی کرمانی همچنان دبیرکل خواهد بود.
به گزارش بصیرت ؛  او با بیان اینکه چند ماهی بود که در جلسات بر سر اساسنامه بحث می شد، گفت: قرار است قدری تشکیلات گسترده و فراگیر شود و از جمع کنونی فراتر برود. طبیعتا این وضعیت جدید فعالیت بیشتری می طلبد و تغییرات در اساسنامه نیز در همین راستا بود.
 او با تاکید بر اینکه «آیت الله موحدی کرمانی هنوز دبیرکل جامعه روحانیت مبارز هستند»، درباره گزینه های مطرح برای دبیرکلی گفت: در این مورد به صورت مصداقی صحبتی نشده است.
 او درباره احتمال دبیرکل شدن حجت الاسلام تقوی و یا حجت الاسلام ابراهیم رئیسی گفت: همه این آقایان در جامعه روحانیت مبارز مقبولیت دارند. البته آقای رئیسی از ایام انتخابات تا کنون در جلسات جامعه روحانیت شرکت نکرده اند؛ اما این موضوع قهر و آشتی در میان نیست. ایشان به خاطر مشغولیتی که در آستان قدس دارند، نتوانسته اند در جلسات شرکت کنند. اما در هر صورت، برای دبیرکلی هم مقبولیت دارند هرچند هیچ نامی تا کنون مطرح نشده است.
انتشار این خبر به معنای تایید آن نیست/
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات