حماسه و جهاد >>  حماسه وجهاد >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰  ، 
کد خبر : ۳۱۱۳۱۰

زورگویی قدرتهای مستکبر را اینگونه مهار کرده ایم !

کارتان خیلی عالی بود . خداوند از شما ها قبول کند. هرچه می توانید روی موشک کارکنید ، ببینید دشمن چقدر روی موشک حساس است ، همگی می توانید و تا می توانید و امکان دارد کار کنید ، دشمن باید سیلی بخورد .
پایگاه بصیرت / ابوالحسن سلطانی زاده
« هدف نهایی آمریکا معلوم است ، براندازی جمهوری اسلامی . وسیله این براندازی چیست ؟ وسیله شان این است که ابزارهای اقتدار ملی را از جمهوری اسلامی بگیرند ، یکی از ابزارهای اقتدار ملی ، قدرت دفاعی کشور است ، این که می بینید اینقدر روی مسئله موشکها هیاهو می کنند ، جنجال می کنند ، بخاطر این است که اگر چنانچه یک ملتی توانست به کسی که از راه دور به او موشک پرتاب می کند پاسخ مناسب بدهد ، خب این اقتدار است ، این اقتدار را می خواهند جمهوری اسلامی نداشته باشد » .
این جملات فرازی از فرمایشات رهبر بصیر مان است که در یک تحلیل دقیق و عمیق به این ظرفیت بی بدیل اشاره کرده بودند . امروز همه قدرت دفاعی ما موشک نیست ولی موشک امروز نماد اقتدار دفاعی محسوب می شود . قدرت موشکی ، عمق راهبردی ایجاد کرده و برای نظام اسلامی تولید فرصت می کند تا با اتکاء به روحیه جهادی و انقلابی و توان بومی و در سایه هدایت های داهیانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب به پیشروی در این عرصه ادامه دهند .  
مقام معظم رهبری با اشاره به همین نکته می فرمایند : قدرتهای دنیا که شما می بینید با صدای کلفت حرف می زنند ، زور می گویند ، زوگویی می کنند ، بیشتر از همه به استناد همان سلاح هایی است که دارند . آن وقت ما بیائیم دست خودمان را خالی کنیم ؟ سپاه که پیشرفتهای موشکی خودش را نشان می دهد نه فقط مایه افتخار و مباهات ایرانی هاست بلکه وقتی موشکهای سپاه با این دقت و با این زیبایی آزمایش می شود خیلی از ملت های آزادی خواه دور و بر ما که دلشان از آمریکا و رژیم صهیونیستی خون است خوشحال می شوند .
امام بصیرمان با درک عمیق و دقیق همین نکته سال گذشته با دانشجویان دانشگاه امام حسین علیه السلام فرمودند : بله ، ما موشک دقیق داریم . موشک ما هدف را با فاصله چند متری از فاصله چند هزار کیلومتری قادر است بزند . این قدرت را به دست آوردیم و افزایش خواهیم داد .   و با استعانت از خداوند متعال و حسن تهرانی مقدم های تکثیر شده در تاروپود دفاعی کشور می فرمایند : اگر دشمن دست از پا خطا کند ، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد و یا اینکه دوران بزن و در رو تمام شده است و یا اینکه اگر یکی بزنید ده تا خواهید خورد .  
دشمن با فضاسازی های تبلیغاتی پیرامون قدرت موشکی می خواهد کاری کند که ما خلع سلاح شویم و نتوانیم مقابله به مثل کنیم ، می خواهند قدرت امنیت بخشی را از ما بگیرند و به بحران برخی کشورهای منطقه مبتلا شویم .  
به تعبیر سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه اگر برنامه ریزی دقیق در این عرصه نبود و تدابیر حکیمانه رهبر بزرگوار انقلاب نبود و این فرامین بصورت دقیق اجرا نمی شد امروز تهران ، اصفهان ، مشهد و شهرهای مختلف ما وضعیتی همچون سوریه و عراق را داشتند .  
سال گذشته نیزپس از عملیات موشکی افتخار آفرین لیله القدر در ماه مبارک رمضان علیه مواضع داعش در سوریه در دیدار جمعی از فرماندهان با فرمانده معظم کل قوا ایشان فرمودند : کارتان خیلی عالی بود . خداوند از شما ها قبول کند این عبادت ماه رمضان است . هرچه می توانید روی موشک کارکنید ، ببینید دشمن چقدر روی موشک حساس است ، همگی می توانید و تا می توانید و امکان دارد کار کنید ، دشمن باید سیلی بخورد .
در عرصه دیپلماسی و سیاسی نیز ، مذاکرات بدون داشتن قدرت دفاعی ، آب در هاون کوبیدن است و قدرت دفاعی است قدرت چانه زنی و امتیاز گیری را افزایش می دهد . بیدار باشیم که دشمن با گسترش تحریم ها در صددد افزایش فشار از بیرون برای تغییر محیط داخلی و به پای میز مذاکره نشاندن کشورمان در برجام موشکی می باشد ولی غافل از اینکه در این عرصه با نیروهای منفعل واداده و سست اراده و مرعوب روبرو نیست بلکه با رزمندگانی مواجه است که از بن دندان و در تبعیت از امام و مقتدای خویش بدعهدی و غیر قابل اعتماد بودن دشمن را باور کرده اند  و می دانند که قدرت دفاعی و اقتدار امنیتی کشور به هیچ وجه و در هیچ سطحی قابل مذاکره و معامله نیست .
امروز بحمداله وضعیت موشکی ما طوری است که آنقدر تولید داریم که از نظر نگهداری جا مشکل داریم ، شرایط ما طوری است که می توانیم یکی را با ده تا مقابله به مثل کنیم ، شرایط ما طوری است که اگر دورتادور کشورمان حصار بکشند تولید موشک در ایران متوقف نخواهد شد و به حول قوه الهی و بر اساس آیه شریفه « " وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ  "    تا جایی که می توانیم بر توانمان خواهیم افزود . آری ، به تعبیر زیبا و حکیمانه پیشوای انقلابمان ، بله ، ما موشک دقیق داریم .
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات